HotInfo>Blog

Energie naturala, Ecologie,Presa, Opinii, Divertisment, Diverse.

Michael Jackson in Bucuresti, Romania – 1992 si 1996

Posted by Florian pe 26 Iunie, 2009,19:58


Michael Jackson
a fost un fenomen,
o legenda,
o viata scurta plina cu succese de neegalat,
dar si de munca,
stres, tracasari cu justitia si creditorii,

lasand in urma o opera muzicala care va dainui,
au ramas trei copii,
dar si un munte de datorii.

Regele muzicii pop a murit , dar prin muzica lui va trai in sufletele milioanelor de fani….

In memoria marelui artist va propun sa revedem clipurile cu vizitele lui in Romania si sa  retraim emotiile acelor momente.

*

*

*

1992-Bucuresti-Romania

Mai multe: click aici !

1996-Bucuresti-Romania

Mai multe: click aici !

Despre personalitatea complexa si viata marelui artist disparut prematur la numai 50 de ani cititi in Wikipedia Ro

Cititi si vizionati :

Adio, Michael Jackson, a fost nevoie de moartea ta pentru a fi redescoperit…

28 Răspunsuri to “Michael Jackson in Bucuresti, Romania – 1992 si 1996”

  1. mihaimarin said

    http://mihaimarin.wordpress.com/2009/06/26/michael-jackson-nu-a-murit/

  2. bl000g said

    iata si confirmarea:

    http://bl000g.wordpress.com/2009/07/01/surse-apropiate-familiei-jackson/

  3. Gorky said

    Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!si sa-i fereasca familia de toate rautatile la care l-au supus „Onorabila Presa”, care se face de vina in cea mai mare parte de distrugerea acestui Mare Om care a fost Michel Jackson.

    B.M.

  4. alexalexuta54 said

    machael jackson a fost un mare cantaret si il iubea toata lumea dar acum ca a plecat toata lumea il plange toti copii si oameni lau placut si le placea muzicile si mie imi placea si la parinti mei mea placut muzicele compuse foarte mult si o sa-mi placa

  5. machael jackson a fost un mare cantaret si il iubea toata lumea dar acum ca a plecat toata lumea il plange toti copii si oameni lau placut si le placea muzicile si mie imi placea si la parinti mei mea placut muzicele compuse foarte mult si o sa-mi placa tot daca nu o sa fie el…..!!!!!…..!!!!!….

  6. marghidanu said

    Ii multumim pentruca a existat !!

  7. Iulian Buc said

    odihneste te in pace mike …meritzi ne-ai lasat o mostenire pt copii copiilor nostri .Dumnezeu sa te binecuvanteze

  8. Mihaela said

    Cu lacrimi si durere,spun acum nu te vom uita !Te iubim si iti multumim pentru tot ce ne-ai oferit si ai ajuns o mare stea aici cat si in ceruri Dumnezeu sa te ierte pentru orice rau ai facut pe lumea asta si speram sa te reincarnezi pe acest pamant sa ne aduci fericirea intr-o alta intruchipare Odihneasca=se in pace!

  9. razvan said

    Plang si ma gandesc cu lacrimi in ochi cum un mare cantaret,o stea,se ridica la cer si ne lasa muzika si amintirile care sunt extraordinar de stralucitoare.

    DE CE NE-AI LASAT MICHAEL?

  10. Mihaela@ said

    Plang si imi pare nespus de rau ca nu te-am descoperit inainte de a te duce in Ceruri! Regret ca in ultima perioada din viata ta ai fost denigrat si si acuzat pe nedrept de niste nenorociti care nu vroiau decat banii tau, folosindu-se de bunatatea si naivitatea ta.imi pare rau ca ai murit singur.Imi pare rau ca radiourile si canalele de televiziune nu au mai difuzat, in ultimii ani, macar o melodie pe saptamana cu tine, cand erai in viata.Sunt suparata ca ai plecat dintre noi inr-un mod in care nu meritai- singur, trist…Acum le canti ingerasilor din ceruri. odihneste-te in pace!

  11. […] Michael Jackson in Bucuresti, Romania – 1992 si 1996 […]

  12. cAnDy said

    Este pakat k noi i-am descoperit adevarata frumusete dupa moarte.., e adevarat sunt oameni care l-au iubyt s inainte dar…in fine nimeni… absolut NIMENI nu-l va putea inlocui pe MJ…Michel ..sa sty …oriunde ai fi k noi te iubim si nu te vom uita…ITI MULTUESK K AI EXISTAT!….

  13. MIHAELA D. said

    Spun sincer ca a trebuit sa se intample acest tragic eveniment ca sa-mi dau seama cat imi place Michael si muzica lui.Regret moartea sa enorm…Ce ironie…Era atat de iubit de toata lumea, in schimb nu avea pe cineva alaturi, mai exact o femeie, care sa-l sprijine, sa-l indrume pe drumul cel bun si mai ales sa-l inteleaga, asa cum era, un copil.A suferit prea mult in copilarie, (bataile pe care le lua de la tatal sau) si asta i-a marcat intreaga viata.Schimbarea de infatisare, casa-in stilul unui parc de distractii, tot ce avea era rezultatul a ceea ce i-a lipsit.Ma tot gandesc daca nu era singur, daca era cineva aproape de el si il impiedica sa i-a atatea pastile nu se intampla…Nu te voi uita Michael niciodata si voi vorbi copiilor mei despre tine si muzica ta!!!!

  14. Silviu said

    Michael Jackson …a fost…este…si va fii ..in inima mea si in sufletele multora dintre noi un geniu al muzicii ..de cand a murit nu mai am stare ..ii tot ascult mell si ma gandesc la lumea rea care a fost in jurul lui …ce a putut sa-i faca … cat tupeu au avut sa-l jecmaneasca…nu mai am cuvinte…sper ca acolo sus sa ii fie mai bine … imi pare rau de felul in care a murit … TE IUBESC Michael si nu voi uita niciodata !..cat voi trai iti voi revedea concertele si mell cantate cu atata fericire si voi plange la fiecare mell pt ca ai plecat! Dumnezeu sa-l odihneasca ! :((

  15. ramona said

    TE IUBESC SI MA VOI RUGA PT.TINE.

  16. Raducu said

    STIAM CA ESTI CEL MAI MARE ARTIST DAR DIN PACATE MOARTEA TA A TREBUIT SA NE REAMINTEASCA ACEST LUCRU, PENTRU CA SA SUNTEM NOI OAMENII, APRECIEM DOAR CEEA CE PIERDEM, CAND DEJA E TARZIU…DAR MAI EXISTA O SPERANTA: MUZICA TA, DRAGOSTEA PE CARE NE-AI DARUIT-O…R.I.P. WE WILL NEVER FORGET YOU, JACKO !

  17. Georgyanna said

    ai fost cel mai mare cantaret de muzica pop din lume. ne-ai daruit iubire si dragoste ai vorbit cu noi prin versurile tale,tu ne-ai ajutat atunki knd eram tristi si u ne-ai daruit iubire ai avut grija de noi. tu ai facut multe pentru noi….. dar acum nu mai are cine sa faca decat Dumnezeu. caci el te-a chemat la el k ai fost un om nemaipomenit si foarte milostiv.si noi nu am stiut sa pretuim asta. dect cand ai murit ,omul are valoarea mai mare atunki knd moare. da eu nu sunt asa iti asc muzik zi de zi si ma uit la tine mereu si dorm ku gandul si k speranta k o sa te visez, cu lacrimi in ochi am scris aiki .imi pare foarte rau! acum haideti daca vedeti ce am scris eu aiki hai sa il ajutam si noi pe el cu si el ne-a ajutat pe noi si sa ne amintim mereu de el. si sa nu va mai bateti jok de el ku tote cacaturiele de poze k nu este frumos ce ii faceti. eu noua nu ne-a facut asa!!! I`m sorry Michael,i love you forever! Georgyanna

  18. ANONIM said

    MICHEAL JACKSON A FOST UN OM CARE NU O SA SE MAI NASCA UNUL CA EL DAR DIN PACATE SI-A LOATR ADIO DE LA LUME SI A PLECAT SPRE IMPARATIA MUZICI .ATAT AM AVUT SA SPUN NU SUNT UN MARE FAN AL LUI DAR CAND AM AUZIT PIESELE LUI MA UIMIT TALENTUL LUI .ADIO MICHAEL JACKSON

  19. horica said

    Michel Jackson
    te vom iubym si te sutinem incotinoare tu ai fost cel mai fan al tau horica clasa 6

  20. mihai said

    imi pare rau ca a murit era cel mai mare cantaret de pop nu asa mai fie nimeni ca el:((

  21. Ruxandra said

    Regret nespus sa recunosc faptul ca abia dupa moartea ta am reusit sa te descopar,Michael…Insa cred cu tarie ca in aceste clipe pline de agonie esti undeva acolo sus,in Ceruri,veghind asupra noastra si ocrotindu-ne in ciuda suferintei pe care pamantenii ti-au pricinuit-o…Sper doar sa ne poti ierta,daca nu ai facut-o deja,tu,suflet pur si inocent…Nu am cuvinte sa pot descrie ceea ce ai realizat de-a lungul timpului si cat de iubit ai ramas chiar si in aceste clipe.Ai fost mai mult decat Regele muzicii pop.. Ai fost si continui sa fi Regele intregii muzici,al dansului si cel mai important,Regele Iubirii.De aceea voi continua sa vindec lumea si sa devin un om mai bun,pt ca tu,de acolo de unde esti sa ne poti vedea si sa fi mandru de noi toti.Ce mai pot oare spune? Stiu doar ca dragostea pe care am ajuns sa o cunosc si pe care o port in fiecare zi in inima mea,iti va apartine o eternitate de acum inainte.Multumesc pentru ca ai existat,ingere al Luminii,pt tot ceea ce ai realizat si pentru felul in care mi-ai schimbat radical existenta.In ciuda disparitiei tale timpurie stiu ca muzica ta va trai vesnic,iar precum generatia mea a avut sansa sa te descopere,asa si urmatoarele generatii vor avea sansa sa te cunoasca si sa te iubeasca etern…Te voi iubi mereu,Michael si iti sunt profund recunoascatoare..Odihneste-te in pace!…HEAL THE WORLD,PEOPLE!

  22. andra said

    am fost fana michael jackson si imi pare rau dupa el il voi iubi mereu sper sai fie bine acolo unde e! i love you mike nu te voi uita niciodata!

  23. jojo said

    cand eram mica il uram pe michael jackson, nu stiam cine e cu adevarat acum cand iam aflat melodiiile dar inainte sa moara am ramas uimita total cat de frumos poate sa cante si sa danseze
    apoi cand am aflat ca a murit am ramas socata si miam pus intrebarea…cum sa plece cea mai mare stea din universul asta?
    de ce sa ne lase cu inimile frante?
    acum mereu ii ascult muzica si chiar dansez pe muzica lui si plang mereu din pricina mortii sale dureroase care nu ma afectat numai pe mine ci pe intreaga lume
    te iubesc michael si vei ramane in inima mea pentru totdeauna
    peace!

  24. Ovidiu said

    Nu am crezut ca Michael Jackson a fost un om de nota 10 lam judecat stramb acum stiu cine e Michael nu sunt fan da inchimb ascult muzica cu el mereu dimineata cand ma trazesc etc. Va ramane in sufletele a celor care ii asculta muzica si se gandeste la el mereu ,va ramane un idol cu adevarat tuturor celor care pe el il iubesc mult de tot . Cu drag si respect din Bacau

  25. genix777 said

    Pacat pt. noi cei care il ascultam ca vrajiti in momentele cand incepea sa cante ca sa dus dintre noi dar va ramane muzica lui care este nepieritoare

  26. daniela said

    maikal pentru mine a fost o legenda no sa il uit nici odata pe aces om il iubesc si inca imi e dor sa i aud vocea cea suoaie el a cantat pentru copii saraciii abandonati.el cand a venit la bucuresti 3 milioane de suflete il asteptau pe regele muzici pop cu sufletu la gura
    22 o7 2011 21;30

  27. razvan said

    mikel a fost o legenda pentru mine .el a cantat pentru copii saraci si abandonatii

  28. Dan said

    Genial! Pur si simplu GENIAL! Dumnezeu sa aiba grija de tine, Michael! Noi nu prea am stiut sa te apreciem si sa te ingrijim asa cum tu ai fi avut nevoie!!! Multumim pentru tot! Multumim!

Lasă un răspuns

 
