HotInfo>Blog

Energie naturala, Ecologie,Presa, Opinii, Divertisment, Diverse.

Probabil bancul anului: Testul de fidelitate.

Posted by Florian pe 16 Noiembrie, 2008,9:35


    

           Eram fericit. Eram împreuna cu prietena mea de peste un an, aşa că ne-am hotărât sa ne căsătorim.

           Părinţii mei ne-au ajutat în toate privinţele, prietenii m-au încurajat, iar prietena? Era un vis!

           Era un singur lucru care nu-mi dădea pace, chiar deloc, si acela era viitoarea soacra.

           Era o femeie de cariera, desteapta, dar in primul rând frumoasă si sexi, care cateodată flirta cu mine, chiar pe faţă, si mă făcea să mă simt prost.

           Intr-o zi, m-a sunat şi m-a chemat pe la ea, să verific invitaţiile.

           Aşa ca m-am dus. Era singura şi când am ajuns, mi-a şoptit că în curand am să mă căsătoresc şi că avea sentimente şi dorinţe faţa de mine pe care nu le putea trece cu vederea.

           Aşa că înainte de a mă căsători şi a-mi dedica viaţa fiicei ei, ea vrea sa facă dragoste cu mine numai o dată .

           Ce puteam spune? Eram şocat şi nu puteam spune un cuvânt. Ea a mai adăugat că se va duce în dormitor şi dacă mă simt in stare….sa mă duc şi eu.

           Priveam fermecătorul ei corp cum se îndeparta de mine. Am stat pironit un moment, iar apoi m-am întors şi m-am îndreptat spre uşa de la intrare… am deschis-o şi am ieşit afară.

           Acolo, soţul ei (viitorul meu socru) stătea afară cu puşca în mâna şi cu lacrimi în ochi, m-a îmbrăţişat şi mi-a zis că sunt foarte fericiţi, că am trecut micul lor test.

           Nu-şi puteau dori un alt bărbat pentru fata lor: „Bun venit în Familie !”.

           Atunci mi s-au înmuiat picioarele şi am mai învăţat încă o lecţie importantă:
                                                                                       Ţine-ţi tot timpul prezervativele în maşină!.

 

Sursa: mail

 

 

***

 

 

2 răspunsuri to “Probabil bancul anului: Testul de fidelitate.”

  1. […] the rest of this superb post right here No tags for this […]

  2. lili marlen said

    Daca era din Familie cu mine…e posibil.Daca nu, e doar un banc. idealist punct.
    :)

Lasă un răspuns

 
