HotInfo>Blog

Energie naturala, Ecologie,Presa, Opinii, Divertisment, Diverse.

Ayo, prenume „Joy” – muzica fierbinte ca sangele de tiganca.

Posted by Florian pe 16 Noiembrie, 2008,17:06


S-a nascut la 14 septembrie 1980 langa Köln, din tata nigerian si mama din Romania.

„Mama mea provine din Romania, insa e rroma. Adica este tiganca de origine din Romania“ spune Ayo. intr-un interviu din 2007. „Problema este ca multi au in cap imaginea cu tiganii care calatoresc in caravane, insa putini mai fac asta. Mama mea n-a locuit in rulota, insa trebuie sa marturisesc ca ii placea grozav. Eu am trait mai mult cu tata decat cu mama, care a devenit dependenta de heroina, pe cand eu aveam 5 ani. De atunci, ea si-a vazut de treaba ei. De aceea, eu m-am simtit intotdeauna mai atrasa de cultura tatalui, decat de a mamei. Insa si de la mama am luat cate ceva, caci modul ei de viata era foarte libertin. Era tare rebela, voia mereu sa scape si sa nu se lase disciplinata. Eu insa nu mi-am facut niciodata ganduri prea multe despre diferentele dintre culturi“spune Ayo.

Tatal se desparte de mama drogata si rebela, Ayo. creste cu el, cu matusa si cei doi frati. Candva in anii 90, Ayo  incepe sa cante la vioara si pian, apoi descopera chitara. „E mai directa si, in sens pozitiv, mai agresiva“, spune Ayo. despre chitara, un instrument muzical care o ajuta sa-si exprime mai frontal simtamintele.  

Muzica ei are enorme sanse de spectacol. Intre 21 si 30 noiembrie, Ayo. va concerta la Berlin, Hamburg, Köln, München, Basel si Frankfurt. Pe cand oare, in tara mamei ei si la Bucuresti?

Video: Ayo.  PROMO:

Mai multe despre acest talent in plina ascensiune in siteul oficial:http://ayomusic.artistes.universalmusic.fr/

 

***

Lasă un răspuns

 
