HotInfo>Blog

Energie naturala, Ecologie,Presa, Opinii, Divertisment, Diverse.

Video-Box Bute vs Andrade – Final de cosmar cu salvare de gong. Update !

Posted by Florian pe 25 Octombrie, 2008,9:33


Lucian a intrat in ring in aplauzele a 18.000 de oameni. Centura este adusa de Adrian Diaconu.
Am vazut meciul si in final am plans de bucurie.
L-am vazut pe Lucian groghi in ultima repriza si incercand cu ultimile resurse sa ramana in picioare.
Pe fata lui se citea o spaima imensa ca ar putea pierde.
Dar Dumnezeu a vrut altfel si l-a rasplatit pentru munca lui.
A castigat cu unanimitate de voturi.
Canadienii l-au aplaudat si l-au incurajat cu frenezie, iar noi am stat cu sufletul acolo si ne-am rugat.
Pentru pugilistul român, victoria a fost una meritată.
„Am făcut o greşeală mare în ultima repriză nu trebuia să mă bat cu el ci să fug ca să ţin de rezultat. Eram epuizat fizic dar am vrut să demonstrez că nu îmi e frica de nimeni. A fost o experienţă din care am învăţat şi mulţumesc lui Dumnezeu că mi-am păstrat centura”, a spus Bute.
Te iubim Bute pentru munca ta si bucuria pe care ne-ai daruit-o.

Imaginile din clipul de mai jos sunt socante, dar finalul fericit si dupa parerea mea binemeritat.

Finalul reprizei a 12-a

Finalul rundei putea sa il coste pe Bute. Cu trei secunde inainte de gongul final, Andrade l-a trimis la podea pe Bute cu o puternica lovitura de dreapta si totul parea terminat. In timp ce Bute era numarat, arbitrul s-a oprit pentru a-l avertiza pe Andrade sa stea in coltul sau.. Arbitrul ajunsese cu numaratoarea la 6, cand s-a oprit si s-a intors spre Andrade, atragandu-i in repetate randuri atentia sa nu se mai miste din colt. „Am numarat atat de mult, pentru ca Andrade se misca din coltul sau si nu avea voie. Am tipat la el, dar nu a vrut sa ma asculte. A fost vina lui”, a spus arbitrul.

Lucian Bute si-a pastrat centura de campion mondial IBF in fata mexicanului Librado Andrade, dupa un meci pe care l-a incheiat in genunchi: in ultimele secunde ale meciului de la Montreal, Bute a fost trimis la podea. Romanul a fost salvat de gongul final, apoi a primit decizia de castigator la puncte (unanimitate 117-109, 115-111, 115-110). Anterior, Bute il trimisese pe Librado Andrade la podea (repriza a 10-a).

„A fost o seara foarte grea pentru mine. Am intalnit un adeversar puternic. Din nefericire am avut emotii pe final. Multumesc publicului pentru ca m-a sustinut in cel mai greu meci din cariera mea. Multumesc lui Dumnezeu ca am ramas campion”, a spus Lucian Bute in Centre Bell din Montreal.

UPDATE: Un clip de amator care surprinde si alte secvente decat cele din repriza a 12-a si care demonstreaza ca Bute a luptat castigand 10 din 12 reprize, ultima repriza in care a fost in dificultate nu poate caracteriza intregul meci. A luptat pana in ultima clipa si a castigat cinstit.

Filmul intregului meci comentat de HotNews>aici !

Sursa: justin.tv, HotNews,YouTube

Update 29 noiembrie 2009:

Box: “Mister KO” Lucian Bute l-a facut KO pe Andrade in runda 4. Vezi video.

***

Un răspuns to “Video-Box Bute vs Andrade – Final de cosmar cu salvare de gong. Update !”

  1. ILUTA said

    SPUNE DOROFTEI CE VREADAR NUAFOST MAI BUN CA BUTE SEVEDE CLAR MIE MIA PLACUT MULT MULT DE TOT .ODATA O SA AIBA SI EL UN SFRSIT MAI URAT ASTAE VIATA FIECARE NAS ARE NASUL LUI

Lasă un răspuns

 
