HotInfo>Blog

Energie naturala, Ecologie,Presa, Opinii, Divertisment, Diverse.

Imi pasa cu doctorul Cristian Andrei

Posted by Florian pe 16 Octombrie, 2008,19:17


Consiliere online

Multi au gasit raspunsul la Dr. Andrei. Sexualitate, infidelitate, droguri, copii dificili, abuz, obsesii, stress, depresie, singuratate.

Pune-i o intrebare

Articole

Citeste articole scrise de Dr. Cristian Andrei si afla ce te intereseaza.

Afla mai multe

Dr. Cristian Andrei

Din 1994, practica privata a psihologiei: probleme de cuplu, dezvoltare, adaptare, consilierea relatiilor interumane

Sursa: Sentimente.ro

 

***

3 răspunsuri to “Imi pasa cu doctorul Cristian Andrei”

  1. schisser said

    buna tot eu sunt ely v am vazut ieri la realitatea mia placut cand ati amintit de violenta domestica sunteti singurul om carui ai pasa de femeile batute aveti un sufle mare d zeu sa va traiasca cu totate cele bune si sanatate sunteti idolul meu favorit amin e rau ca aparet rar la tv. am multe sa va pov. dar nu pe net nu vreau sa stie toti ce am pe suflet eu sunt zodia pesti cred ca toti din zodia mea au acceieasi soarta nu stiu de ce dar cand mie teama frica sau sunt stresata numai gandesc limpede fac si nu stiu ce fac vb. si numi dau seama ce vb. ma simt ca un animal haituit fugarit etc. de la sot nu am avut nimica bn. si nici an viata de acceia sunt dezamagit de tot si de toate acum sunt ca si cei batrani astept ca dade vine moartea sa ma ia dar culmea e ca nu vine poate va plicti. cu problemele mele dar asa mai ami descarc sufletul de pelin d zeu sa va ajute an tot si toate ely

  2. schisser said

    de ce nu mai apareti la 9595 era o misiune pe placul meu mia placut mult dar am fost dezamagita cand nu ati mai aparut la tv. misiunea d voastra a scoso si a bagat tampenia cu acces direct care aduce pe platou numai zdrente si toti sclifositi care se pretind a fi vedete astia sunt randul 8 de piele de pa p…a vedete sunt cei ce au facultatea de canto sz. pt. limbaj dar este enervant sa vezi toti habarnisti pe sticla tot ce era fm. au scos la otv.televiziunea aceea nu va reprezinta iesiti deacolo nu e pt. d voastrea misiunea aia pe mana soacrei despre asta misiune va spun nu va reprezinta e o misiune naspa va urez mult succes amin

  3. schisser said

    ami place la d voastra anca un stil aveti o voce calda suava si cand vb. simt caldura vb. la suflet si inima sper ca nu va suparati ca va spunaceste vb. dar sunt sincera dar va rog iesiti de la misiunea accea pe mana soacrei nu va reprezinta ely

Lasă un răspuns

 
