HotInfo>Blog

Energie naturala, Ecologie,Presa, Opinii, Divertisment, Diverse.

Secretul – The Secret – un documentar cu succes fenomenal in 2007. Update: Filmul subtitrat ro in intregime.

Posted by Florian pe 10 Octombrie, 2008,21:44


Autoarea Rhonda Byrne, asemenea fiecaruia dintre noi, a ales propria sa cale de descoperire si de cunoastere. De-a lungul acestui drum, ea a reunit o minunata echipa de autori, pastori, profesori, realizatori de film, designeri si ziaristi, pentru a dezvalui lumii Secretul si pentru a aduce, prin viziunea sa, bucurie în sufletele a milioane de oameni.

Au contribuit: John Assaraf, Michael Bernard Beckwith, Lee Brower, Jack Canfield, Dr. John F. Demartini, Marie Diamond, Mike Dooley, Bob Doyle, Hale Dwoskin, Morris Goodman, Dr. John Gray, Dr. John Hagelin, Bill Harris, Dr. Ben Johnson, Loral Langemeier, Lisa Nichols, Bob Proctor, James Arthur Ray, David Schirmer, Marci Shimoff, Dr. Joe Vitale, Dr. Denis Wailtley, Neale Donald Walsch si Fred Alan Wolf, doctor în filozofie.

Primele 20 de minute din acest documentar lansat pe DVD, premiera in 26 martie 2006 in USA:

E controversat, e discutat, e atacat, e adulat, e respins sau acceptat total, fara nici un argument… E “The Secret”, filmul care anul trecut a facut o valva destul de mare, in anumite cercuri.

UPDATE:

Filmul The Secret subtitrat ro in intregime oferit pe video Google.

UPDATE: Click aici pentru a viziona filmul subtitrat ro !

SECRETUL (o traducere ro)

Acum un an viata mea a intrat in colaps.

Eram epuizata.

Tata a murit, brusc iar relatiile mele cu oamenii erau haotice.

Nu banuiam atunci ca din disperarea cea mai adanca avea sa rasara cel mai pretios dar.

Am intrezarit un mare Secret.

Am inceput sa urmaresc secretul de-a lungul istoriei.

Secretul a fost ingropat. Secretul a fost ravnit. Secretul a fost interzis.

Nu-mi venea sa cred cine erau cei care il cunosteau.

Erau cei mai mari oameni din istorie. Tot ceea ce voiam era sa impartasesc si altora Secretul.

Am inceput sa caut oameni contemporani cu mine care cunosteau Secretul.

Unul cate unul, au inceput sa apara.

Acest secret iti da tot ce vrei: fericire, sanatate si bogatie. Poti sa ai, sa faci, sa fii tot ceea ce vrei.

CONTINUARE>PDF aici !

Puteti afla mai multe pe situl oficial al filmului, si puteti sa si comandati DVD-ul. Am vazut filmul de mai multe ori, cu persoane de varste si orientari diferite, si am observat un singur lucru comun: filmul nu te lasa indiferent. Fie il urasti, fie il accepti, insa undeva, ceva, schimba inauntrul tau.

Comentarii…

***

8 Răspunsuri to “Secretul – The Secret – un documentar cu succes fenomenal in 2007. Update: Filmul subtitrat ro in intregime.”

  1. marius rich man :) said

    salut. numele meu este marius si ma pasioneaza si pe mine mai mult decat trebuie legea atractiei-secretul.
    As dori sa schimb idei si sa vorbesc vrute si nevrute despre aceasta cu alte persoane care cunoasc si aplica secretul.
    id meu de msg este: prutmar654321 @yahoo.com. o zi buna

  2. TOTUL ESTE ADEVARAT DACA STI SAL FOLOSESTI NU ESTE GREU
    INCEARCA SA CREZI IN DESTIN SI VEI REUSI , EU AM REUSIT IN 2 ANI

  3. Catalin Iordache said

    Un documentar extraordinar pe aceasta tema

    http://idezvoltarepersonala.blogspot.com/2011/04/film-secret-legea-atractiei.html

  4. mihaela said

    eu cred ca totul este adevarat ….totul depìnde de noi asa ca va doresc tot binele pup

  5. Laura Panait said

    Dragii mei,
    Legea atractiei functioneaza daca poti alunga gandurile negative.Fii o persoana pozitiva,gandeste numai de bine,indrazneste si fa-ti planuri mari de viitor ,bucura-te de ele ca fiind deja implinte si …vei obtine TOT CEEA CE VREI.fii o persoana foarte credincioasa.Dumnezeu este in tot.Fii recunoscator cand vei avea tot ce-ti doresti.
    numai bine
    Laura

  6. LILIANA said

    este fenomenal acest documentar si mie mi-a schimbat viata in BINE si amtransmis mai departe aceasta gandire pozitiva si ma primit numai vesti bune de la cei carora le-am spus de el FUNCTIONEAZA

  7. […] /Societati Secrete/Politica/Masonerie/Noua Ordine Mondiala Preiau un articol de pe blogul energienaturala.wordpress.com in care voi explica cum acest documentar nu e cea ce pare a fi, ma rog, doar pare pavat cu intentii […]

  8. Barbu Cezar said

    http://www.jesus-is-savior.com/Wolves/the_secret.htm
    Nu sunt de acord cu aceasta carte. Desi sunt ortodox, va dau review-ul unui protestant ce demonstreaza clar de ce aceasta carte este a antihristului.

Lasă un răspuns

 
