HotInfo>Blog

Energie naturala, Ecologie,Presa, Opinii, Divertisment, Diverse.

GAURI NEGRE ALE ISTORIEI: Automobilul lui TESLA.

Posted by Florian pe 6 August, 2008,21:37


Daca dai cautare pe Google: Tesla,  vor fi gasite 17 400 000 de pagini web si numarul lor e in crestere.
Si paradoxal comunitatea oamenilor de stiinta tine in umbra numele acestui mare savant, care a facut descoperiri pe care se bazeaza procesele tehnologice si stiintifice din domeniile cele mai de varf ale timpurilor actuale.
Invenţiile, precum şi munca teoretică ale lui Tesla au pus bazele cunoştinţelor moderne despre curentul alternativ, puterea electrică, sistemele de curent alternativ, incluzând sistemele polifazate, sistemele de distribuţie a puterii şi motorul pe curent alternativ, care au determinat cea de-a doua Revoluţie Industrială.
Una dintre cele mai importante invenţii ale sale este generatorul de curent alternativ, contribuind de asemenea la construirea hidrocentralei de lângă Cascada Niagara,  care a revolutionat printr-un salt urias dezvoltarea stiintifica si tehnologica, ar putea sa-l defineasca pe Nicolae Tesla ca un geniu pentru mileniul III.

Desi originea lui „roman din Banatul Sarbesc” asa cum il denumea un alt mare savant roman Henri Coanda, care a avut privilegiul de a discuta cu Tesla chiar in limba romana, Academia Romana nu are nici macar un articol despre marele geniu al umanitatii Nicolae Tesla.

Nascut in Similjan-Croatia,  in noaptea de 9 spre 10 iulie 1856 ca fiu al preotului ortodox Milutin Teslea si al Gicai Mandici. Familia tatalui era de graniceri antiotomani, in fostul imperiu austro-ungar. Numele initial de familie era Draghici, dar el a fost inlocuit in timp, prin porecla de Teslea, dupa meseria transmisa in familie, de dulgher (teslari).

Moare in 7 ianuarie 1943 la New York, Statele Unite ale Americii, faima lui Tesla rivalizand în istoria şi cultura populară americana cu cea a altui mare inventator si rival al sau,  Thomas Edison, ba chiar depasindu-l.

MARELE SAVANT Nicolae Tesla (Nikola Tesla), considerat de canalul Discovery ca fiind unul dintre cei mai mari 100 de americani, este geniul sub care stă  dezvoltarea actuală a omenirii. El a fost un mare vizionar, multe din ideile sale nefiind înţelese nici astăzi şi constituind o permanentă sursă de dispută între marile puteri.
Amprenta lui Tesla poate fi observată în civilizaţia modernă oriunde este folosită electricitatea. Pe lângă descoperirile sale despre electromagnetism şi energie libera, Tesla este considerat un pionier în domeniile roboticii, balisticii, ştiinţa calculatoarelor, fizicii nucleare şi fizicii teoretice. Tesla considera cercetarea stiintifica drept cea mai nobilă metodă de îmbunătăţire a condiţiei umane cu ajutorul principiilor ştiinţei şi progresului industrial şi una care să fie compatibilă cu natura.

Interesele marilor puteri economice si politice ale lumii s-au simtit amenintate de cercetarile marelui savant Nicolae Tesla, care a brevetat peste 1200 de patente in SUA, Anglia si alte tari, cercetari care prin esenta duceau la utilizarea unor energii libere nepoluante si regenerabile.
Controlul prin electricitate, petrol, benzina, carbune nu mai putea fi garantat.

„SOLID STATE CONVERTERS” – Automobilul lui TESLA.

In anul 1931, Tesla in varsta de 75 de ani a hotarat sa experimenteze pe cont propriu un automobil care sa circule fara zgomot, fara gaze, fara combustibil.

Era o perioada din viata sa cand teoriile sale erau luate in ras si era considerat un savant nebun, metoda folosita si cu orice alt prilej de a denigra realitati care deranjeaza ordinea globala.

(Exemplul palpabil si arhicunoscut este cel al extraterestrilor si al ozn-urilor, care au devenit realitate numai dupa ce fosti astronauti NASA si chiar Vaticanul au recunoscut existenta lor.)

Dar iata cum s-a derulat experimentul:

 L-a chemat pe nepotul sau Petar Savo, in varsta de 31 de ani, din Yugoslavia pentru a-l ajuta la aceasta constructie, formalitatile au durat ceva timp.

Au ales un  Pierce Arrow -Twin Cowl Pheaton, automobil de lux in acea perioada, acelasi model cu cel din fotografia publicata in PESSWiki.

A fost inchiriat un garaj din Buffalo, oras din nord-vest de New York, unde au inceput modificarile automobilului.

S-a demontat motorul pe benzina, radiatorul si inlocuite cu un motor electric de curent alternativ, cam de un metru lungime si aproximati 65 cm diametru, de 80 CP, a carui fabricatie nu a fost cunoscuta. Racirea motorului era in partea anterioara cu un ventilator. A fost pastrata bateria de acumulatori.

Apoi Tesla personal a trecut la constructia convertorului de energie care in ziarele locale a fost denumit „Solid State Converters”, sau convertor de energie gravitationala.

Convertorul era alimentat de la bateria automobilului si cuplat prin cabluri la motorul electric de curent alternativ, fiind montat pe locul pasagerului din fata.

Avea dimensiunile unei „lazi de vin”, 65x25x15 cm si continea o serie de bobine, rezistori si 12 lampi electronice de putere de tip 70L7-GT, cumparate de la un magazin local de piese radio.

O antena de 1,8 m a fost montata in spatele automobilului si cuplata la convertor.

In acel moment Tesla s-ar fi exprimat:”Acum avem putere”.

Au urmat 8 zile de probe in care Petar Savo, care de altfel avea pregatirea de aviator militar in armata austriaca, a condus automobilul pe drumurile din jurul orasului Buffalo cu viteze de 90 mile/h, pana la 120 mile/h, fara probleme, traind o experienta unica.  – ( 1 milă terestră = 1,609344 km)

Tot atunci Tesla ar fi afirmat ca acea cutie ar fi suficienta pentru energia necesara unei case pe timp nelimitat si absolut gratuit.

Dupa aceasta experienta totul a intrat in „gaura neagra a istoriei” si a ramas doar legenda.

Curios lucru ca la putin timp dupa experiment firma Pierce Arrow a dat faliment si a fost inghitita de firma Studebaker, care 30 de ani mai tarziu va forma American Motors.

Tot atunci s-a discutat de tratativele pe care le ducea marina militara americana cu Tesla, dar care au ramas secrete.

Daca a fost legenda sau realitate in mod sigur timpul o va rezolva la momentul potrivit si hotarat de cei care au puterea si hotarasc soarta lumii.

Surse, multe pagini de internet, dar mentionez:

http://keelynet.com/energy/teslafe1.htm

http://keelynet.com/energy/teslafe2.htm 
(Veti gasi aici si doua variante de scheme electronice care ar fi fost folosite de Tesla)

http://keelynet.com/energy/teslcar.htm

 

Voi ce credeti ?

 

***

6 Răspunsuri to “GAURI NEGRE ALE ISTORIEI: Automobilul lui TESLA.”

  1. […] Read the rest of this great post here […]

  2. MEDUSA said

    j p Morgan asta e „inventatorul” suveicii numite FED, cum sa accepte el energie gratuita? Filmuletul de pe You Tube e incitant si revoltator! Daca se vor dovedi ca adevarate acestea si multe altele vom sti ce felde natie e America si conducatorii ei

  3. Mortex said

    da sigur cred sunt si altele care lea inventat dar nu sunt cunoscute

  4. Arthur said

    Articolul e interesant insa sunt multe greseli … insa intradevar Tesla a fost un om carui trebuie de pus monument in toate tarile,el a facut peste 2000 patente numai 100 au fost afisate iar restul sunt ascunse…si ceea ce tine de acest automobil se spune ca sa facut si in zilele noastre insa a disparut multe apoi :(

  5. popescu said

    exista masina in totalitate electrica se afla la monte -carlo in magazinul care ai poarta numele tesla pretul de pornire este 100000€

  6. standolariu said

    Totusi si el a fost om ,insa el a gindit si si-a dezvoltat voit mintea creierul gindirea in viitor pentru oameni si NU pentru material, pot sa scriu ca a fost primul om care arealizat ce-a ce inseamna afii liber, FREE ENERGY,si totusi e atat de simplu ,el a putut insa noi trebuie sa ne dezvoltam gandirea,sa invatam SE POATE!….

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

 
%d blogeri au apreciat asta: