HotInfo>Blog

Energie naturala, Ecologie,Presa, Opinii, Divertisment, Diverse.

CALCULATOR TAXA DE POLUARE AUTO – 2013-UPDATE-01/02/2013

Publicat de Florian pe 30 iunie, 2008,22:18


UPDATE  ianuarie 2013 – Timbru de mediu 2013

Desi si-a schimbat denumirea in Timbru de mediu 2013, ramane tot o taxa auto de prima inmatriculare in Romania, ceea ce incalca normele europene si va oferi posibilitatea de a fi atacat in justitie ca si precedenta taxa. Avocatii vor avea din nou de lucru in aceasta speta.

Toate detaliile + Calcultor online Taxa de timbru 2013 >>>>>Click AICI !

**********************************************************************

UPDATE : 8/07/2011

Noua taxa de poluare auto – stiri la zi

Taxa de poluare auto – la prima inmatriculare – Calculator taxa 2011

Recuperarea taxei auto in zece pasi

Inca un roman si-a gasit dreptatea la Curtea de Justitie a UE. Toate modificarile taxei de poluare contravin normelor europene

Ministrul mediului , Laszlo Borbely, s-a hotarat: Noua taxa de poluare auto va fi aprobata in aceasta vara.

Totul despre taxa pe poluare pentru autovehicule ce se inmatriculeaza dupa 1 iulie 2008

UPDATE:

Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 7/2009 , prin care taxa auto este redusa cu o treime, a intrat in vigoare joi 19 02 09, odata cu publicarea ei in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 103.
OUG nr. 7/2009 mai stabileste ca pentru autovehiculele achizitionate inainte de data de 15 decembrie 2008 si care nu au fost inmatriculate in Romania pana la data intrarii in vigoare a acestei ordonante de urgenta, se va aplica nivelul taxei pe poluare pentru autovehicule prevazut in OUG nr. 50/2008, adica cel in vigoare pana la triplarea taxei prin OUG nr. 208/2008 .

Astfel, posesorii de masini second-hand cumparate inainte de 15 decembrie si neimatriculate pana la intrarea in vigoare a OUG nr. 7/2009, trebuie sa depuna in 20 de zile la organul fiscal competent, actele necesare calcularii taxei la nivelul stabilit inaintea triplarii.

De asemenea, pentru autovehiculele achizitionate in vederea inmatricularii in Romania inainte de data de 15 decembrie 2008 si care au fost inmatriculate in Romania ulterior acestei date, cu plata taxei pe poluare triplata, diferenta dintre taxa platita si cea stabilita potrivit OUG nr. 50/2008 se restituie, la cerere, in termen de 45 de zile de la data depunerii cererii de restituire insotite de documentatia necesara

Procedura de restituire va fi stabilita prin ordin comun al ministrului mediului si al ministrului finantelor publice, in termen de 30 de zile de la data publicarii OUG nr. 7/2009.

Persoanele care au achizitionat autovehicule dupa data de 15 decembrie 2008 si care au achitat taxa pe poluare pana la data intrarii in a OUG nr. 7/2009,  nu se supun prevederilor ordonantei de urgenta.

In schimb, OUG nr. 7/2009 pastreaza prevederile OUG nr. 218/2008 prin care se excepteaza de la obligatia de plata a taxei pe poluare autoturismele cu norma de poluare euro 4 a caror capacitate cilindrica nu depaseste 2.000 de centimetri cubi, precum si utilitarele cu norma de poluare euro 4, care se inmatriculeaza pentru prima data in Romania sau in statele membre ale UE. Suspendarea taxei in cazul acestor categorii de autovehicule se va aplica pana la data de 31 decembrie 2009 inclusiv.

Suspendarea taxei nu se va aplica si in cazul autoturismelor cu norma de poluare euro 4 a caror capacitate cilindrica nu depaseste 2.000 de centimetri cubi, precum si al utilitarelor cu norma de poluare euro 4, inmatriculate pentru prima data in afara Uniunii Europene si care se inmatriculeaza in Romania.

Sursa: Avocatnet.ro

***********

Taxa auto – ultima ordonanta…

Ordonanta de urgenta a Guvernului – O.U.G. nr.50/2008

UPDATE: Triplarea taxei auto de prima inmatriculare

ATENTIE, PROTEST IMPOTRIVA TAXEI DE PRIMA INMATRICULARE (si nu numai!!!)

Noua varianta a taxei auto, denumita taxa de poluare pentru autovehicule, va intra in vigoare marti, 1 iulie. Calculatorul taxei a fost publicat pe pagina de internet a Ministerului Economiei si Finantelor.

Totodata au fost publicate normele de aplicare care detaliaza modalitatea de restituire a taxei, pentru cei care au platit mai mult sau care vor scoate masinile din parcul auto national, modalitatea de contestare si cotele de reducere suplimentara.

#Documente PDF:

*Ordonanţa de urgenţă nr.50 din 21 aprilie 2008 pentru instituirea taxei pe poluare pentru autovehicule

*Norme metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.50/2008 pentru instituirea taxei pe poluare pentru autovehicule

*Anexa 1 – Grila privind cotele de reducere suplimentară în funcţie de rulajul mediu anual real al autovehiculului

*Anexa 2 – Declaraţie pe propria răspundere

*Anexa 3 – Cerere de restituire

# Calculator automat:

Calculator taxa de poluare auto, a Ministerului de Finante

Click !

# Controverse> e bine sa stiti inainte de a plati taxa:

Va prezint mai jos analiza unui jurist: Cosmin Flavius Costas

1. Ordonanta de urgenta nr. 50/2008 nu a intrat in vigoare in ceea ce priveste modificarea Codului fiscal (abrogarea art. 2141 – 2143 C. fisc.)


2. Art. 11 din Ordonanta de urgenta nr. 50/2008 este inaplicabil litigiilor in curs de solutionare si care au ca obiect restituirea integrala a sumelor colectate in perioada 1 ianuarie 2007 – 30 iunie 2008

3. Noua taxa de poluare instituita prin OUG nr. 50/2008 este discriminatorie

Analiza pe larg: http://www.juridice.ro/comentarii/taxa-prima-inmatriculare-poluare-efecte-juridice-oug-50-2008.html

# Noi reglementari ANAF – Procedura de stabilire a taxei de poluare pentru autovehicule.

4 Iulie 2008

……

Ordinul ANAF nr.986/2008 pentru aprobarea procedurii privind stabilirea taxei pe poluare pentru autovehicule prevede situatiile pentru care organele fiscale vor calcula taxa, conform prevederilor OUG nr. 50/2008, astfel:
a) ca urmare a solicitarii persoanei fizice sau juridice care intentioneaza sa efectueze prima inmatriculare a unui autovehicul in Romania sau sa repuna in circulatie un autovehicul dupa incetarea exceptarii sau scutirii;
b) pentru restituirea sumelor reprezentand valoarea reziduala a taxei pe poluare platite;
c) pentru restituirea sumelor reprezentand diferenta dintre taxa speciala pentru autoturisme si autovehicule si taxa pe poluare pentru autovehicule;
d) pentru restituirea sumelor reprezentand diferente de taxa pe poluare rezultate in urma contestarii taxei pe poluare.

Calcularea taxei pe poluare se face cu ajutorul unei aplicatii informatice, iar valoarea in lei se determina pe baza cursului de schimb valutar stabilit in prima zi lucratoare a lunii octombrie a anului precedent si publicat in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene.

……
- continuare: Avocatnet.ro

# Lamuriri suplimentare:

*Pentru cei care solicită restituirea diferenţei dintre taxa de primă înmatriculare şi taxa de poluare,
la administratia financiara la care sunteti arondati, trebuie urmatoarele acte:

-buletin sau carte de identitate, copie si original
-cartea de identitate a maşinii original şi copie (Cei care nu au trecuta in cartea de identitate
auto gradul de emisie CO2g/km(numai pentru euro 3 si 4), pot rezolva inscrierea acesteia la ghiseul RAR contra unei taxe de aproximativ 25 ron).
-certificatul de înmatriculare al maşinii original şi copie
-chitanta de plata a taxei de prima inmatriculare original si copie
-actul de provenienta al auto copie.

# Citeste si:

Atentie, comunicat de presa MEF – Taxa de poluare auto.

Surse: mfinante.ro, juridice.ro,avocatnet.ro.

***

Comenteaza aceasta situatie si greutatile pe care le intampini la ghisee, astfel putem ajuta si pe altii sa evite anumite sicane birocratice …

***

35 Răspunsuri to “CALCULATOR TAXA DE POLUARE AUTO – 2013-UPDATE-01/02/2013”

  1. ciceu ioan spus

    nu am cuvinte,pina cind acesti escroci politici in fruntea tari sa nu mai stim cum sa fim corecti ,de ce nu au copiat de la austrieci daca nu sint in stare sa faca o lege clara.nu se mai poate asa trebuie facut ceva.cum nu le crapa obrazul de rusine,defapt la excroci nu conteaza decit ei.

  2. ciceu ioan spus

    sai ia naiba de politicieni excroci.nu ca nu au putut da o lege clara ,concreta dar nu vor trebuie sa lase loc de coruptie si spaga.cind se vor satura,miar fi rusine sa ma aflu in locul lor.

  3. catalin spus

    de unde naiba sa mai iei chitanta originala ,din moment ce aceasta a fost oprita la inmatricularea masinii ??!?!? sunt niste NESIMTITI acesti oamenii ,,de frunte ”….ce simplu a fost in faza cand a trebuit sa platim aceasta taxa a rusinii,si ce complicat este cand trebuie sa renunte la ,,cascaval”acesti nesatui trimisi acolo chiar de catre noi!!!!

  4. costel spus

    satul pana peste cap de acesti nemernici ,tule muman cur de dobitoci ,trebuie sa iesim in stada

    R: Cand vom fi in stare sa avem puterea opiniei si sa fim uniti, vor tremura nemernicii.
    Dar atata timp cat vor putea sa ne manipuleze, vor dormi linistiti.

  5. sorin spus

    eu cred ca toti ar trebui sa iesim in strada si sa-i ciomagim un pic pe netrebnicii si tradatorii astia , umilesc poporul cu nerusinare . RUSINE , RUSINE ………..

  6. vasi spus

    ww golf IV,1900 cm,an 2003

    R: in articol e un link de calculare automata, dar mai trebuie norma euro, iar daca este euro 3 sau 4, iti trebuie si emisiile de CO2 g/km din cartea de identitate.

  7. draganescu liviu spus

    sai…. in gura

  8. pirvulescu emil spus

    niciodata nu au avut rusine respect fata de cetatean…contribuabil…o meritam din plin am pus stampila.

  9. Mihai spus

    Cum se face ca la Euro 2 la calculatror se trece si noxele…. eu in talonul original al masinii (adika talonul de Italia) aveam trecute noxele si in cel de Romania domnii de la RAR nu le-au trecut. Azi am fost la fisc sa intreb si Eu ca orice cetatean ce documente imi trebuie si ce anume se plateste…domnii respectivi (de la Fisc) mi-au spus ca trebuie sa am trecute in talon si NOXELE, de aici sa inteleg ca trebuie sa mai trec inca odata pe la RAR??? sa mai platesc inca odata … ce D-zeu am fost doar luna trecuta pe 26 sa-i fac Rar-ul
    Cred ca o sa dau foc la masina pana la urma….ca ma facut cu nervii!!!!

    RASPUNS: Cred ca aveti perfecta dreptate, desi hatisurile OUG 50/2008 si Normele metodologice, pot permite unui functionar anumite interpretari. Calculatorul face calcule automate pentru toate tipurile de auto si de aceea are prevazuta si emisia de CO2 g/km.
    Iata extrasele din actele normative :

    Norme metodologice
    de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului
    ……….
    IV. Calculul taxei
    4. (1) Norma de poluare Euro utilizată la calculul taxei este cea codificată în cartea de
    identitate a vehiculului la rubrica 5 “Numărul de omologare” prin ultimele două caractere din
    numărul de omologare, după cum urmează:
    Norma de poluare
    Euro
    Codificare
    Non Euro E0 sau R0
    Euro 1 E1
    Euro 2 E2
    Euro 3 E3
    Euro 4 E4
    Euro 5 E5
    Euro 6 E6
    Euro I R1
    Euro II R2
    Euro III R3
    Euro IV R4
    Euro V R5 sau RE
    (2) Valoarea combinată a emisiei de CO2, exprimată în g/km, utilizată la calculul taxei este
    cea înscrisă în cartea de identitate a vehiculului la rubrica „Modificări ce nu afectează
    performanţele şi caracteristicile de folosinţă ale vehiculului”, pentru categoria “Autoturism M1”
    sau „Autoturism M1G” încadrat în norma de poluare Euro 3, Euro 4, Euro 5 sau Euro 6, cu
    excepţia celor prevăzute la art. 6 alin. (1) lit. c) din ordonanţă.
    ………..

    OUG 50/2008
    ………..
    ART. 6
    (1) Suma de plată reprezentând taxa se calculează pe baza elementelor prevăzute în anexele nr. 1 – 4, după
    cum urmează:
    a) pentru autovehiculele din categoria M1, cu norma de poluare Euro 3, Euro 4, Euro 5 sau Euro 6:
    1. pentru autovehiculele cu norma de poluare Euro 4 sau Euro 3, taxa se calculează pe baza emisiilor de
    dioxid de carbon (CO2) şi a taxei specifice exprimate în euro/1 gram CO2, prevăzute în anexa nr. 1, şi a
    normei de poluare şi a taxei specifice exprimate în euro/1 cmc, prevăzute în anexa nr. 2, şi a cotei de
    reducere a taxei, prevăzută în coloana 2 din anexa nr. 4, după formula:
    Suma de plată = [(A x B x 30)/100 + (C x D x 70)/100] x (100 – E)/100,

    unde:
    A = valoarea combinată a emisiilor de CO2, exprimată în grame/km;
    B = taxa specifică, exprimată în euro/1 gram CO2, prevăzută în coloana 3 din anexa nr. 1;
    C = cilindree (capacitatea cilindrică);
    D = taxa specifică pe cilindree, prevăzută în coloana 3 din anexa nr. 2;
    E = cota de reducere a taxei, prevăzută în coloana 2 din anexa nr. 4;
    2. pentru autovehiculele cu norma de poluare Euro 5 sau Euro 6, taxa se va determina pe baza formulei
    prevăzute la pct. 1, odată cu intrarea în vigoare a normelor de aplicare a Regulamentului CE nr. 715/2007
    privind omologarea de tip a autovehiculelor în ceea ce priveşte emisiile provenind de la vehiculele uşoare
    pentru pasageri şi de la vehiculele uşoare comerciale (Euro 5 şi Euro 6) şi privind accesul la informaţiile
    referitoare la repararea şi întreţinerea vehiculelor;
    b) pentru autovehiculele din categoria M1, cu norma de poluare non-Euro, Euro 1 sau Euro 2, după
    formula:
    Suma de plată = (C x D)/100 x (100 – E)/100,

    unde:
    C = cilindree (capacitatea cilindrică);
    D = taxa specifică pe cilindree, prevăzută în coloana 3 din anexa nr. 2;
    E = cota de reducere a taxei, prevăzută în coloana 2 din anexa nr. 4;
    c) formula prevăzută la lit. b) se aplică şi pentru autovehiculele din categoria M1 cu norma de poluare
    Euro 3, Euro 4, Euro 5 sau Euro 6 pentru care legislaţia comunitară nu prevede măsurarea emisiilor de CO2;
    d) formula prevăzută la lit. b) se aplică şi pentru autovehiculele din categoria N1;
    e) formula prevăzută la lit. b) se aplică şi pentru autovehiculele din categoriile M2, M3, N2 şi N3, pentru
    care taxa specifică pe cilindree este prevăzută în coloana 2 din anexa nr. 3.
    (2) Norma de poluare Euro şi valoarea emisiei de CO2, la care se face referire la alin. (1), sunt cele
    menţionate de Regia Autonomă “Registrul Auto Român” în cartea de identitate a vehiculului, în conformitate
    cu prevederile normelor metodologice de aplicare a prezentei ordonanţe de urgenţă. Pentru autovehiculele
    care nu au fost omologate în conformitate cu legislaţia comunitară, aceste elemente se determină pe baza
    măsurătorilor realizate de Regia Autonomă “Registrul Auto Român”, la cererea şi pe cheltuiala contribuabilului.
    ……..
    Cereti functionarului sa va arate textul unde la euro 2 se cere emisia de CO2 g/km

  10. tv online spus

    Inloc sa ne aliniem la UE noi incercam sa-i fentam cu tot felul de legi aiurea.
    Pana o sa ne puna la punct cu forta. Atunci sa vedem.

  11. CRISTI.R. spus

    OMUL PRIN FIREA SI NATIA LUI NU STIE DECAT DE RUSINE SI FRICA——–”RUSINE LA NOI!”NU MAI EXISTA ,ASTIA AR TRBUI TERORIZATI SI EI SI FAMILIILE LOR SA VADA CE INSEAMNA NERVI,CHIN SI UMILINTA—–SINCER: AR TREBUI UNUL SA-I “ASASINEZE” POLITIC PE TOTI CE IN FUNCTII CHEIE,ASTA MERITA,CU ASTIA NUMAI PRIN TEROARE FACI TREABA.

  12. Ovi Dogar spus

    Gasiti un calculator simplu pentru a determina cat aveti de platit taxa de la 1 iulie 2008 aici: http://www.vipcar.ro

    Raspuns: Multumesc pentru link dar exista o problema de calcul care da diferente fata de calculatorul Min. de Finante si cred ca e mai bine sa luam de baza calculatorul oficial.

  13. roiban emil spus

    Detin un autoturism cu e3 pentru care am platit taxa,este adus din Austria,fabricat 2002,in actul austriac nu este specificata exacta data primei inmatriculari ci doar se specifica ca in data de 05-07-2002 a fost aprobata punerea ei in circulatie pt. o anumita firma.Organul fiscal imi cere neaparat in traducere DATA PRIMEI INMATRICULARI care la austrieci nu se trecea explict.Cea as putea sa fac pentru ami recupera taxa?

    R:Textul din OUG este total aiurit:
    “(4) Vechimea autovehiculului rulat se calculează în funcţie de data primei înmatriculări a acestuia.
    (5) Atunci când persoana care solicită înmatricularea autovehiculului nu poate face dovada datei primei înmatriculări a autovehiculului, taxa se calculează pe baza elementelor aferente unui autovehicul similar cu o vechime de până la o lună.”
    Fiind logic ca data punerii in circulatie este echivalenta cu data primei inmatriculari, trebuie sa soliciti traducatorului aceasta exprimare, macar in paranteza ca varianta posibila.

  14. roiban emil spus

    Cand neau luat taxa nu au avut nevoie de data primei inmatriculari, acum pentru restituire au,DE CE?

  15. roiban emil spus

    Multumesc pt ajutor

  16. Tahnks for posting

  17. florin spus

    am si eu nevoie de ajutor,am luat un golf v ,fabr 2004,1,9 tdi provenienta italia
    in acte nu e trecuta grupa de poluare,ma puteti ajuta sa o determin?

    R: OUG 50>(2) Norma de poluare Euro şi valoarea emisiei de CO2, la care se face referire la alin. (1), sunt cele
    menţionate de Regia Autonomă “Registrul Auto Român” în cartea de identitate a vehiculului, în conformitate
    cu prevederile normelor metodologice de aplicare a prezentei ordonanţe de urgenţă. Pentru autovehiculele
    care nu au fost omologate în conformitate cu legislaţia comunitară, aceste elemente se determină pe baza
    măsurătorilor realizate de Regia Autonomă “Registrul Auto Român”, la cererea şi pe cheltuiala
    contribuabilului.

  18. am un logan berlina m1 benzina,cap cilindrica-1390/55 5 locuri cumparat in data de 09.05.2008,mai beneficiez de restituirea taxei de prima inmatriculare?

    R: Daca ati platit taxa de prima inmatriculare dupa vechea lege aveti dreptul la restituirea diferentei.

  19. dinu sorin spus

    am platit in 2007 suma de 10451 ron la un euro 2 din 98 motor de 1590 cm ,iar la restituire am primit doar 5485 ron desi diferenta ar fii fost de 5700 ron …de ce??

    R: Mi-e greu sa va lamuresc, dar ar trebui sa va clarifice formularul Notei de compensare şi/sau al Notei de restituire pe care trebuia sa-l primiti odata cu suma.
    O alta smecherie ar fi cursul de schimb euro din ziua restituirii.

  20. puiu spus

    norma D3 cu ce se echivaleaza?…euro 2 sau euro 3
    merci

  21. iulian spus

    cum se poate frate ca o masina din 90′=93′sa aiva taxa de poluare mai mica ca una noua?asa ceva numai in romania se poata sa incurajezi oameni sa cumpere vechituri
    ………………….

  22. iulian spus

    pentru un opel an 2002 motor 1686,130g/km as dori si eu cat e taxa

  23. dovletiu aurelian spus

    AM CUMPARAT UN PEUGEOT 307 DIN SPANIA.AM ACTE IN SPANIA MASINA O AM CO TALON PE NUMELE MEU.VREAU SA O INSCRIU IN ROMANIA.IMI TREBUIE VREO CHITANTA ,CONTRACT VANZARE CUMPARARE DIN SPANIA?

  24. FLORIAN spus

    -cartea de identitate a maşinii original şi copie (Cei care nu au trecuta in cartea de identitate
    auto gradul de emisie CO2g/km(numai pentru euro 3 si 4), pot rezolva inscrierea acesteia la ghiseul RAR contra unei taxe de aproximativ 25 ron).
    -certificatul de înmatriculare al maşinii original şi copie
    -chitanta de plata a taxei de prima inmatriculare original si copie
    -actul de provenienta al auto copie.

  25. FLORIAN spus

    Citeste in detaliu aici:http://www.inmatriculari-radieri.ro/acte.htm

  26. catalin spus

    stie oare cineva cand intra in vigoare taxa auto triplata de guvern si exista oare un calculator sa stim si noi cat avem de platit sau aflam cand intra in vigoare de fapt probabil la cateva saptamani dupa ce se aplica …..aici se vede transparenta guvernului si mai ales faptul ca ar fii trebuit sa avertizeze populatia cu cateva luni inainte pentru a stii ce ne asteapta …..ce buna ar fii o noua revolutie sa o luam de la capat …..

  27. FLORIAN spus

    15 decembrie 2008

  28. cristi spus

    sa-i …. in gura de nenorciti asa merita sa le vorbim hotilor astia de umbla la cravata nu se mai satura de furat dau legi numai pentru iei sa castige bani

  29. cristi spus

    i-mi pare rau sa spun dar suntem cel mai prost popor cat sa mai induram din cauza polticienilor astia care toti sunt la fel

  30. cristi spus

    poate sa-mi spuna si mie cineva pentru un opel astra caravan an 2006 motor 1;9 dci cat ieste taxa de inmatriculare???????

  31. faby spus

    am un opel corsa din italia.pe cartea ei de identitate are trecuta emisia de co2 139,cum pot afla ce euro este…e2 sau e3

  32. ciceu adrian spus

    cat ma ajunge taxa la un golf 3 din 95 motor de 1598

  33. costy spus

    am si eu o nedumerire cine ma poate ajuta??????
    am un audi A4 1996 19tdi cumparata din spania pe data de 10-03-2008 pe numele meu trecuta si as vrea sa o inmatriculez in ro.
    mai beneficiez de acea lege existenta pana la 1 iul 2008?????????
    am vazut o precizare pe net ca cine a achizitionat un auto inainte de 15 dec 2008 nu plateste taxa triplata, e adevarat???????????????
    va multumesca!!!!!!

  34. emaxe spus

    Puteti gasi pe site-ul http://www.infomaxsite.info masini ieftine si cu taxa de poluare mica

  35. NATASHA spus

    VREAU SA INTREB DACA CINEVA A ATACAT IN INSTANTA DECIZIA PRIVIND STABILIREA TAXEI PENTRU EMISIILE POLUANTE PROVENITE DE LA AUTOTURISME? ?? Am ramas uimita cand mi-au facut calculul cei de la Administratie si am vazut suma totala in valoare de aprox 7400 lei, pentru un logan disel din 2005, E3. Am vrut sa platesc astazi 13.03.2013 ca sa nu intru sub incidenta noii legi din 15.03 2013……insa cei de la Administratie mi-au spus sa atac decizia daca nu-mi convine. Nu inteleg cum daca vroiam sa platesc pana la 14.03.2013 va fi aceeasi suma de plata si dupa data de 15.03.2013. MAI SE AFLA CINEVA IN SITUATIA MEA? VREAU SA-I DAU IN JUDECATA…DEJA M-AU CALCAT PE NERVI. NUMAI IN JUSTITIE MAI PUTEM FACE CEVA. DEGEABA NE STRANGEM NOI PE FORUMURI SI VORBIM DEGEABA. LUATI-VA UN AVOCAT SI HAI SA NE UNIM IN JUSTITIE. MULT SUCCES VA UREZ!

Lasă un răspuns

Completeaza detaliile de mai jos sau apasa click pe una din imagini pentru a te loga:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: