HotInfo>Blog

Energie naturala, Ecologie,Presa, Opinii, Divertisment, Diverse.

EURO 2008 – Final pentru ROMANIA !

Posted by Florian pe 18 Iunie, 2008,9:45


Adio EURO 2008 !

Foto: Associated Press
***
Nu voi face comentarii asupra meciului de aseara pentru ca le veti gasi in toata media, mult detaliate si cu puncte de vedere cat mai profesioniste.
Interesant mi s-au parut comentariile la cald ale celor implicati direct.

Capitanul echipei Cristi Chivu:
„Atât am putut. Noi am alergat în gol, am făcut multe greşeli în acest meci, ne-a lipsit prospeţimea. Am aflat că era 1-0 pentru Italia la pauză şi n-am ştiut cum să reacţionăm. Nu se poate vorbi de rezervele Olandei, pentru că ei au 23 de jucători la fel de valoroşi.
Noi am încercat să jucăm ceea ce ştim, adică să ne apărăm şi să ieşim pe contraatac, dar nu ne-a ieşit. Trebuie să ne vedem până la urmă lungul nasului! Nu suntem altceva decât nişte muncitori, nişte furnicuţe care îi dăm mereu mingea lui Adi şi aşteptăm să ne scoată”.

Antrenorul Victor Piturca:
„A fost foarte greu. Baietii nostri au clacat psihic cand au aflat ca Italia are 1-0. Pe ei i-a interesat mai mult meciul de la Zurich. Am iesit cu fruntea sus din competitie si am reusit niste meciuri foarte bune”
” Acum mă gândesc cât de mult a contat penalty-ul irosit cu Italia. Dacă marcam, eram în sferturi. Uneori poate rezervele sunt mai bune decât titularii „
„Pe Florentin Petre l-am introdus în teren pentru că nu mi-a plăcut cum s-a încălzit şi nici ce răspunsuri mi-a dat Marica în momentul în care i-am pus unele întrebări”.

Presedintele FRF Mircea Sandu:
„Simt o mare părere de rău, însă calificarea nu am pierdut-o acum. Trebuia să câştigăm cu Italia!
Am abordat acest meci într-un mod neprofesionist, jucătorii nu au avut curaj. Olanda a jucat cu echipa a doua, dar s-a văzut că încă suferim la capitolul mentalitate, ne-a fost teamă de ei! Jos pălăria, Olanda!.
Plecăm de la Euro cu fruntea pe jumătate sus, pe jumătate jos. Nu eram favoriţi la calificare, am smuls două puncte campioanei şi vicecampioanei mondiale, dar, totuşi, simt că se putea mai mult!
Am fost neprofesionisti !”

Desigur ca va fi timp suficient pentru analize si concluzii, pentru a construi o noua nationala si un nou concept de joc.

Dar va exista oare curajul asumarii esecului….poate victoria Olandei care a folosit rezervele ne va inspira sa folosim „lupii tineri” care sa dea totul pe teren.

Alaturi de cei 10 000 de suporteri care au trait in direct extazul si agonia nationalei, vom striga in continuare : HAI ROMANIA !

Surse: TVR1,HotNews,GSP,Pro Sport.

Astept parerile si comentariile voastre.

***

Lasă un răspuns

 
