HotInfo>Blog

Energie naturala, Ecologie,Presa, Opinii, Divertisment, Diverse.

Lectii gratuite de autoaparare !

Posted by Florian pe 29 Aprilie, 2008,21:03


Lectie gratuita de autoaparare 1

Lectie gratuita de autoaparare 2

Lectie gratuita de autoaparare 3

Lectie gratuita de autoaparare 4

Exersati cu un partener pana cand miscarile vor deveni reflexe.

SELF DEFENCE By RENSHI CATALIN BALANICA

RENSHI Catalin Balanica 4 DAN Okinawa Seishinryoku Karate-do, 3 DAN Souseiki Ryu Sekkinsen Shigaisen ,1 DAN Shotokan,cu o experienta de peste 17 ani,actualmente Director National al UMAA ROMANIA http://freewebs.com/seishinryoku-ro – Universal Martial Arts Association

Pentru contact trimite mail >>musashi01@gmail.com


Comenteaza si da mai departe>>

hotinfo-gif
25 răspunsuri to “Lectii gratuite de autoaparare !”

  1. alex tuluceanu said

    Unde preda acest tip arte martiale…as dori mai multe detalii va rog…
    Cu stima
    Alex

  2. Vlad said

    Tare mistoo.Te invata sa te antrenezi. E foarte folositori pentru cei care nu stiu. Pentru cei ca mine.;)

  3. Vlad said

    E tare interesant. Unde se preda ca as fi interesat. Multumesc!

  4. interesant…

  5. Gabriel said

    va rog cine poate sami zica si mie unde pot practica va rog mult

  6. FLORIAN said

    Trimite mail la musashi01@gmail.com

  7. dan said

    foarte tari cei doi.

  8. maria said

    in urma cu 9 ani am facut si eu shotokan cu sensei ana petran si as dori sa va cunosc adresa dv de sala unde tineti antrenameturile pt ca as vrea sa reincep antrenamentul eu am centura maro cu o tresa,daca vreti sami lasati un maiil sau mess va multumesc.

  9. sandel said

    unde pot afce si eu antrenament de genu?

  10. Ginuta said

    As vrea sa fac si yo un sport sa ma apar :((:((

  11. llaraniha said

    am 11 ani shi sunt pasionata d asa cv

  12. Jar said

    mah ms pt video!!cool am invatat cum sa ma apar si nu se mai ia nimeni de mn la scoala!!

  13. claudiu said

    teoretic loviturile sun facute corect dar daca primesti un glont an cap ce mai faci?

  14. andrei said

    sd

  15. ciofu radu said

    ma numesc radu am 26 ani de copil mic de la varsta de 10 ani practic aikido ptr mine acest sport nu ma invatat sa lupt cu cei slabi care se cred in tare in gura ca sunt batausi ,mi_a dezvoltat mintea foarte multl, varsta de 19 ani am avut ocazia de a merge in japonia am fost antrenat de un sensei in varsta de 76 ani nu va vine sa credeti,nici mie,dar dupa 6 luni de antrenament foarte dur am aflat ca acel batran era samurai ,important ce am invatat 6 luni in japonia de la acel batran nu am invatat in ani de zile de antrenament in romania nu ma laud dar cine citeste acest mesaj vreau sa fac o demonstratie cu cel mai bun sensei corp la corp vreau sa demonstrez Secretele Aikijujutsu, Moritaka va multumesc

  16. lui said

    totul este egal cu zero daca nu sti sa-ti stapanesti emotiile.

  17. suru said

    sunt multi boschetari care poarta cutit,ce e de facut?

  18. As vre sa aratati mai in detalui daca se poate va rog mult sunt pasionat de asa ceva am doar 12 ani…. sa faceti mai multe video de aparare

  19. Haaaa…….asteas de copii mici eu stiu 2 stiluri Capoeira PLUS Karate si va spun sincer e mai buna la auto aparare Capoeira

  20. Robert said

    Bogdan Tudor, te invitam la noi la sala sa ne spui de ce, in ziua de azi, in legislatia de azi, e mai buna Capoeira + Karate la autoaparare. :) Ce zici?

  21. guguceaga said

    penibil saracu’ sensei

  22. bambucea said

    chiar ca e penibil, serios, barem cu katana…e ca-n parodii.

  23. Dan said

    as vrea daca stiti si puteti sa imi spuneti unde pot gasi un profesor de ce preda autoapararea in Calarasi,:) am 14 ani…si peste un an o sa ma duc la liceu si eu consider ca o sa imi foloseasca aceste tehnici,din videoclipuri nu am inteles prea mult ,deoarece unele sunt mai grele dar esentialu l-am cam prins :) dar nu o sa ma ajute prea mult.Va rog mult.

  24. alin said

    cn invatza si pe mn sa lipt plz pe gratis?
    radu daca vrei ma invetzi u plz localitatea teleorman jud ciolanesti strada todere 12 ani ma numesc alin .te ro.multumes

  25. Da foarte interesante lectiile de karate ..

Lasă un răspuns

 
