HotInfo>Blog

Energie naturala, Ecologie,Presa, Opinii, Divertisment, Diverse.

Doamne ocroteste-i pe romani ! (Poezie, muzica, video)

Posted by Florian pe 23 Martie, 2008,7:32


 MOTO :   (Adrian Paunescu)
„Eu n-am să mă fac bine niciodată,
Mereu voi suferi de-o boală grea,
Simţindu-mi conştiinţa vinovată,
Că nu e totul bine-n ţara mea.”
********************************

Versuri, Adrian Paunescu  : Doamne, ocroteste-i pe romani !

1.Noi in cel dintai razboi am ajuns prin moarte eroi
Doamne ocroteste-i pe romani
Am dat sange si sudoare pentru Romania mare
Doamne ocroteste-i pe romani
 

8.Astfel am intrat si noi in al doilea razboi
Doamne ocroteste-i pe romani
Haideti dom’le Maresal in Moldova si Ardeal
Doamne ocroteste-i pe romani

2.Am dat viata si soldati pentru o patrie de frati
Doamne ocroteste-i pe romani
Am dat pata, am dat zisa de la Nistru pan’ la Tisa
Doamne ocroteste-i pe romani

9.Noi de dor de noi luptam pentru tara,
pentru neam
Doamne ocroteste-i pe romani
Pentru vechile hotare, pentru Romania mare
Doamne ocroteste-i pe romani
 

3.Dar pe urma 40 anul mari fardelegi
Doamne ocroteste-i pe romani
Doua fiare ne-au muscat: ultimatum si dictat
Doamne ocroteste-i pe romani

10.Si-am pierdut si-am fost rapusi
si-am fost ocupati de rusi
Doamne ocroteste-i pe romani
Aliati au tacut
Stalin a facut ce-a vrut
Doamne ocroteste-i pe romani

4.Biata lume nu stia ca intr-o zi la Moscova
Doamne ocroteste-i pe romani
Au semnat un pact neghiob Molotov si Ribbentrop
Doamne ocroteste-i pe romani
 

11.Si-am murit de mii de ori s-avem iarasi trei culori
Doamne ocroteste-i pe romani
Si-am platit cat nu se poate sfanta noastra libertate
Doamne ocroteste-i pe romani

5.Iar fascismul mondial ne-a luat parte din Ardeal
Doamne ocroteste-i pe romani
Si lui Horthy i l-au dat fie-i numele spurcat
Doamne ocroteste-i pe romani
 

12.Tara-i mica, vremea grea, ce-o mai fi om mai vedea
Doamne ocroteste-i pe romani
De uitat nu vom uita tara noastra cum e ea
Doamne ocroteste-i pe romani

6.Stalin cu teroarea sa ne-a luat Basarabia
Doamne ocroteste-i pe romani
Si cu Hitler in acord Bucovina de la nord
Doamne ocroteste-i pe romani
 

13.Cat o fi roman raman, pruncul va primi la san
Doamne ocroteste-i pe romani
Adevarul adevarat despre tot ce s-a intamplat
Doamne ocroteste-i pe romani

7.Ai mai mari talhari ne-au frant,
ne-au luat tara si pamant
Doamne ocroteste-i pe romani
Nimenea n-a auzit plansul nostru rastignit
Doamne ocroteste-i pe romani
 

14.Tine minte fiul meu ca exista Dumnezeu
Doamne ocroteste-i pe romani
Si un juramant te leaga: tara noastra nu-i intreaga
Insa asta doar pana intr-o zi

 

 

 

 

 15.Cand vei fi si tu barbat
Sa te simti mereu soldat
Doamne, ocroteste-i pe romani
Pentru vechile hotare
Pentru Romania Mare
Doamne, ocroteste-i pe romani
********

Interpret : Andrei Paunescu

Comenteaza sau da mai departe>


***

2 răspunsuri to “Doamne ocroteste-i pe romani ! (Poezie, muzica, video)”

  1. Alienatu said

    Se pare ca acum 2 sapt avea multi mai multi….admiratori…Eu unul nu ma numaram printre…dumnealor!Pacat ca tre sa lovim omul cand e la … instanta!

    Cu scuzele de rigoare…Am interpretat gresit acest site…!

  2. Suctions – Using an implement with suction capability can help extract the stones effectively.
    With Tonsil Stones Cure, you will no longer have to worry about
    bad breath. Once a week, add baking soda to your toothpaste to scrape the thin coat of slime that coats your teeth.

Lasă un răspuns

 
