HotInfo>Blog

Energie naturala, Ecologie,Presa, Opinii, Divertisment, Diverse.

Costel Busuioc – Gala 7 – La donna e mobile

Posted by Florian pe 6 Martie, 2008,8:25


In gala 7, considerata semifinala, ultima gala fiind cea cu numarul 8, talentatul nostru Costel Busuioc desi a fost pus in fata unei interpretari foarte dificile a piesei „La donna e mobile ” de Verdi  a reusit sa smulga aplauzele spectatorilor si a juriului care desi i-a acordat numai nota 8, l-a clasat pe locul I.

Cred si sper ca fenomenul Costel Busuioc va cistiga si finala, dar nu se va opri aici si vom auzi de acest roman in cele mai prestigioase evenimente muzicale din lume.

Ii dorim din suflet o cariera in galeria celor mai mari tenori.

Video de mai jos prezinta scene din pregatirea galei a 7-a si concursul.

Emotiile noastre nu pot fi comparate cu cele ale familiei si ale consatenilor acestui mare tenor, care este o dovada vie a bogatiei de valori existente si in paturile cele mai modeste ale societatii din Romania, bogatii spirituale care asteapta doar sa fie descoperite.

Costel Busuioc in direct cu familia sa si prietenii:

Daca doriti sa revedeti evolutia lui Costel Busuioc, o suita de 15 videoclipuri  din toata perioada concursului, click aici ! (Play si apoi pentru defilarea videoclipurilor apasati butonul menu )

8 răspunsuri to “Costel Busuioc – Gala 7 – La donna e mobile”

  1. sanziana said

    Sper sa castige si in gala 8 si sa-si urmeze visul:) Ma bucur mult ca e apreciat!

  2. dadatroll said

    E aranjat concursu.

  3. ardei said

    vai costelush…saracul…am trecut pe aici si m-am gandit sa las un comm. fara vrajeal…eu chiar nu ma uit la costel busuioc

  4. Costel said

    Pentru Dadatroll si Ardei recomandare :Radio 21_jaga…_jaga !

  5. ardei said

    hihihihh…jaga jagaaaaaaaaa

  6. waszlaw said

    am plans vazand filmuletu cu familia si vazand fata lui…

  7. FLORIAN said

    Pentru Waszlaw,
    Ma bucura ca exista si tineri care au sensibilitate si inteleg sensul real al fenomenelor vietii, partea frumoasa si cea dureroasa, esecuri si sacrificii pe care sa le recunosti pentru ati atinge telul.
    Si eu am fost foarte impresionat si asa am postat acest video.
    Din nefericire sunt multi romani care nu au parte de talentul si norocul lui Costel, ci numai de sacrificii pentru a oferi familiei o bucata de piine mai „alba”.
    Saraca tara bogata….

  8. judith said

    FELICITARICOSTEL. SCRIU DIN ISRAEL. AM URMARIT EVOLUTIA TA DELA INCEPUT ,SI AM STIUT CA AI SA REUSESTI. EU NU CRED CA ESTIPAVAROTTI, CI COSTEL PRIN PROPRIUL TALENT ,PACAT CA AUTORITATILE MUSICALE DIN ROMANIA NU AU SENSIBILITATEA NECESARA SI NICI VOINTA DEA PROMOVA REAL TALENTE.OPERA A FOST UNA DIN PASIUNILE MELE DIN COPILARIE CAN AM AUZIT PRIMA OPERA LA TIMISOARA. MULT SUCCESS SI PERVSEVERENTA IN CARIERA CARE VA FI CU CERTITUDINE RECUNOSCUTA IN TOATA LUMEA

Lasă un răspuns

 
