HotInfo>Blog

Energie naturala, Ecologie,Presa, Opinii, Divertisment, Diverse.

Maintenant je sais… JEAN GABIN

Posted by Florian pe 4 Martie, 2008,13:03


I se spunea DOMNUL, pentru eleganta interpretarii. 

 

 ACUM STIU – JEAN GABIN
 
Stiu…
 
Cand eram un pusti
Inalt cat pragu usii
Vorbeam tare
Ca sa par barbat
Si spuneam  apasat :
Stiu, stiu, stiu…
 
Era la inceput si era primavara
Dar cand am intrat intr-a 18 vara
Mi-am zis : STIU, asta e,  STIU
                     Pe dinafara .
 
Si azi, in zilele cand ma intorc
Sa privesc pamantul meu…
Mi-am facut cei 100 de pasi
Si totusi nu stiu cum de se-nvarte mereu…
 
Spre 25 de ani, stiam totul
Dragostea, trandafirii, viata, banii…
Da, dragostea !
O stiam in intregime !
 
Totusi, din fericire – ca si prietenii mei,
Nu mancasem din tot graul vietii :
Chiar in mijlocul ei, mai invatam inca !
 
 
Ceea ce am invatat
Pot spune in trei, patru vorbe :
In ziua cand cineva te iubeste
Se face vreme frumoasa !
Nu pot sa spun decat
Ce vreme minunata …
 
E ceva ce ma mira inca in viata
Pe mine, care am pasit in toamna,
Am uitat atatea seri de tristete…
Si niciodata o dimineata de tandrete !
 
Intreaga tinerete am vrut sa strig ca : STIU
Doar ca, ciudat,  cu cit cautam,
…Tot mai putin stiam …
 
 
Iata, acum au sunat 60 de batai in orologiu…
Sunt inca la fereastra, privesc
Si ma intreb cum curge viata asa firesc…
 
Acum –  STIU…STIU…
Ca a zice STIU e vorba-n pustiu
 
 
Viata, dragostea, banii, prietenii si trandafirii…
NU STII NICIODATA SUNETUL, NICI CULORILE FIRII !
E tot ceea ce stiu !
 
Doar asta stiu
ATAT DE BINE O STIU… !
 
 Traducerea apartine  prietenei mele JULIA  R. din IASI, careia ii multumesc pe aceasta cale pentru reusita sensibilitate a poeziei transmisa in textul tradus.

DOWNLOAD MELODIA ORIGINALA

4 răspunsuri to “Maintenant je sais… JEAN GABIN”

  1. luli said

    REVERENCE ! ET MERCI…

  2. Oana said

    Asta e martisorul meu? :D

  3. Smilla said

    frumos :)

  4. Alex said

    iti multumim pt traducere ;)

Lasă un răspuns

 
