HotInfo>Blog

Energie naturala, Ecologie,Presa, Opinii, Divertisment, Diverse.

ENERGIE NATURALA

Posted by Florian pe 23 Februarie, 2008,9:58


Va prezint in imagini website ENERGIE NATURALA, un site pe care mi-am dat mina in aproape 4 ani si care a suferit multe modificari de continut, titlu si design.

In timp am mai adaugat pagini :NEWS-ENERGIE NATURALA, FORUM, BLOG

Trebuie sa aveti ingaduinta fata de un autodidact care s-a straduit intr-un spatiu de gazduire gratuit cu limitarile aferente sa puna in pagini informatii diverse de larg interes.

Nu intrati in panica vazind multimea de link-uri pe suprafata paginii, nu trebuie accesate toate deodata, ci numai acelea care va intereseaza.

Accept orice forma de observatie care sa aduca imbunatatiri de continut si design.

Personal folosesc acest website zilnic pentru a afla noutati din media, vremea,curs valutar,horoscopul zilei,sa vad clipurile si sa ascult muzica din tv online, sau sa adaug in Update ce primesc de la vizitatori.

ACASA
 acasa-1.jpg

untitled-2.jpg
untitled3.jpg 
untitled-4.jpg
Va invit sa vizitati acest site si veti constata  ca puteti gasi multe informatii utile concentrate in aceste pagini.
Important pentru mine care nu am urmarit un scop comercial este sa primesc orice fel de colaborare din partea voastra a vizitatorilor .
Va astept cu noutati !

Un răspuns to “ENERGIE NATURALA”

  1. Si eu vreau sa imi construiesc o casa de lemn si acum ma documentez peste tot despre ele.

Lasă un răspuns

 
