HotInfo>Blog

Energie naturala, Ecologie,Presa, Opinii, Divertisment, Diverse.

MOTORUL CU APA – Inventie romaneasca ?! Update !

Posted by Florian pe 28 aprilie, 2008,9:46


Un inventator român vrea să vândă brevetul unui motor cu apă.

O persoană fizică a apelat la Bursa Română de Mărfuri (BRM) pentru a vinde, în urma unei licitaţii internaţionale, drepturile asupra unui brevet de invenţie pentru un motor care funcţionează cu apă, preţul de pornire solicitat fiind de 100 milioane de euro.

Garanţia pentru participarea la licitaţie, programată pentru data de 30 octombrie, se ridică la un milion de euro, potrivit buletinului informativ al BRM.

Brevetul pentru acest motor a fost înregistrat la Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM) încă din anul 2000 de către o persoană fizică, Mihai Ruşeţel.

Stire MEDIAFAX – BUCUREŞTI / 18:05, 22.10.2007

Mihai Ruşeţel a inventat motorul cu apă!

“Cazul Ruşeţel”, este elocvent pentru geniul românesc dar şi pentru “talentul” cu care ne risipim forţele şi putem să ne pierdem valorile. Proiectul a fost depus la OSIM în 1980 şi a fost brevetat în … ianuarie 2001. Până atunci, Securitatea l-a şicanat pentru refuzul de a cesiona invenţia statului, iar în februarie 1990, precaut, el a refuzat angajarea ca şi consilier tehnic la “Mercedes” (2.500 DM lunar) pentru a nu pierde, eventual, proprietatea invenţiei… Motorul său se bazează, ca principiu de funcţionare, pe “cazanul Traian Vuia”, invenţie folosită încă la locomotivele Diesel‑electrice pentru încălzirea vagoanelor. Poate fi utilizat în domeniul transporturilor terestre şi navale, în locul turbinelor din termocentrale, şi chiar a centralelor termoelectrice.În lume, mai există două brevete în domeniu (Japonia şi SUA), dar acestea nu depăşesc nivelul locomotivei cu aburi, necesitând combustibil solid sau lichid. “Motorul Ruşeţel” foloseşte drept combustibil doar apa, şi are dimensiunile unui motor de Dacie, sursa de energie iniţială fiind o banală baterie de maşină. Datele tehnice preconizate de a patra sa machetă (10 l/100 km consum de apă, 70 km/h viteza maximă) pot fi îmbunătăţite la realizarea prototipului: un motor cu apă montat pe o Dacie 1310. Directorul general al Uzinelor Dacia, ing.Constantin Stroe, care cunoaşte acest proiect chiar din 1980, a afirmat că este dispus să ajute inventatorul cu orice are nevoie pentru realizarea prototipului şi a declarat, încântat. “Reuşita ar fi un miracol, şi cred că în asemenea caz ar trebui să se inventeze pentru acest om Premiul SuperNobel”.
(Sursa: AIM – http://active.info.ms/?a=71)

Multumita comentatorului Darie, caruia ii multumesc pe aceasta cale, avem detaliile brevetului de inventie de la OSIM, in format -> PDF

Schema de principiu si explicatia functionala:

 

Si totusi inventia nu este o noutate absoluta ca principiu, injectia cu apa pentru economia de combustibil a fost folosita in cel de al doilea razboi mondial de nemti care erau in criza de resurse.

De atunci diverse variante au incercat perfectionarea principiului, problema fiind de adaptare a unui astfel de sistem pe motoare existente fara mari modificari.

Iata unul din posibilele principii de functionare a unui motor cu injectie de apa, care aduce totusi modificari de constructie in cilindri – video:

Stanley Meyer a experimentat un motor cu celula de combustibil care a functionat si deschis calea pentru cercetarile in domeniu la multi fabricanti de automobile>vezi video subtitrat ro.

Moartea subita la 21 martie 1998 a nascut multe suspiciuni privind teoria conspiratiei.

Despre Stanley Meyer mai multe in Wikipedia

 

 

Daca mai stiti ceva despre “Motorul cu apa”, astept completari la acest post, dar am presimtirea ca acest brevet este la pastrare si “praful” istoriei va fi sters cand barilul de petrol va depasi pragul psihologic si de eficienta a extractiei de 200$/baril, iar “taxa de poluare auto” o gluma buna, pe banii nostrii.

Update: Deoarece articolul a prezentat interes vin cu o documentatie privind injectia de apa pe care o gasiti in format PDF>convertyourcartorunonwater !

Puteti cumpara pe internet un kit profesionist de injectie cu apa de la firma Aquamist

Sfatul meu: Inainte de a face investitia de modificare pentru injectia cu apa sau de achizitie a unui kit, faceti un mic calcul de eficienta si veti vedea ca timpul de amortizare este destul de lung si ramane de preferat pentru economia de combustibil clasicul deja GPL.

Rog cititorii sa comenteze si cu alte variante cunoscute.

 

***

 

 

About these ads

41 Răspunsuri to “MOTORUL CU APA – Inventie romaneasca ?! Update !”

  1. adacian said

    M-as mira sa o poate vinde, pentru ca… ati vazut ce a patit Meyer. Dar daca o vinde sa fie sanatos, sa ia pe ea cat o vrea.
    Aceasta ‘inventie’ a lui are de fapt o luuunga istorie.
    Cautati pe web:
    – John Keely a descoperit frecventele de rezonanta pentru separarea moleculei de apa: 610Hz, 42.8KHz
    – Stephen Meyer – a tunat aceste frecvente pana la mai multe zecimale si a obtinut randamentul pe care il vedeti pe web.
    – Denny Klein
    – Thomas Kramer
    – Todd Knudston anomaliile gazului Brown – foarte interesant: nu arde mana dar arde o caramida la 5000C vezi – Teddy Cline pe youtube
    – Graeme Jenkins
    – Mychael Raines
    – Ruggero Santilli,
    -Andrija Puharich,
    -John Kanzius,
    -Stephen Chambers,
    -Paoul Zigouras,
    -Philip Kanarev,
    -Yull Brown,
    -George Wiseman,
    – Joe Cell – Mark I energy cell, mergeti si vedeti voi insiva
    – Charle Garett – carburator electrolitic pentru obtinerea HHO

    Iar pentru electric overunity:
    – tataia Casimir (efectul)
    – tataia Tesla
    – motorul Newman
    – motorul Adams
    – motorul Paul Pantone,
    -Viktor Schauberger
    – Alexander Sinetzki,
    – Edwin Gray,
    – Searl Effect Generator
    – motorul PERENDEV
    – motorul William Rhoada,
    – John Bedini

    Tom Bearden a descris principiul capturii energiei direct de la sursa, din ‘vid’. Conceptul de baza este “Caldura, Lumina si Campul magnetic sunt efecte secundare ale curgerii electronilor si NU consuma electricitate.” Energia este in mod obisnuit definita ca fiind “capacitatea de a produce lucru mecanic”, ceea ce nu e tocmai exact. Energia are capacitatea de a efectua lucru mecanichas deoarece lucrul mecanic este corect definit ca fiind disiparea (dezordonarea; imprastierea) energiei (ordinii). Imprastierea energiei este lucru mecanic. Nu este tot energie, energia nu se poate defini ca propria sa imprastiere! Sa luam un exemplu: un om are capacitatea de a prinde peste. Asta este adevarat, dar nu este o definitie, de bine ce o definitie trebuie sa fie in oarecare sens o identitate. Nu poti spune ca omul este capacitatea de a prinde peste! Ar putea sa fie si asta o definitie, dar nu e corecta. Similar, energia are capacitatea de a efectua lucru mecanic; acesta este unul din atributele sale. Dar energia este ordonarea in fluxul virtual de fotoni (VPF- e prea complicat de tradus, mergeti si cititi daca vi s-a aprins un beculet)(..). Mai departe spune ce si cum se face cu motoarele astea si care sunt conditiile ca sa functioneze optim.

    http://energiegratis.wordpress.com
    are pe langa alte prostii o colectie impresionanta de linkuri catre:
    – filme pe youtube in care vedeti ca se poate
    – resurse despre cum se poate
    – istorie si evolutia procesului de la keely si de la Casimir si de la Tesla incoace
    – trimitere catre un document de peste 1600pagini cu patente, schite si sugestii fara copyrighht pe care le puteti downloada sa va documenmtati.

  2. FLORIAN said

    Draga Adacian, multumesc pentru acest comentariu documentat, care sper sa intereseze pe mai multi pasionati de energie libera.

  3. Eugen said

    Multumim lui Adacian pentru profunda si maxima bagare in seama.
    Americanii au inventat tot deci orice altceva este o eroare.
    Motorul Rusetel se bazeaza pe cazanul Vuia care spre cultura generala a lui Adacian se bazeaza pe vaporizarea instantanee a apei . Mai mult, la temperaturi peste 2000 grade se disociaza in hidrogen si oxigen.Si spre deosebire de cele mai multe abureli free energy americanesti chiar functioneaza.

  4. crisstm said

    Daca functioneaza sa ne dea si noua schmea de principiu sa ne construim asa ceva.
    Eu studiez acum motorul magnetic, demonstratii p e youtube ca functioneaza si chiar e ok.
    cand e gata imi adaptez motorul pe propria masina.
    idei sugetii sunt binevenite http://www.xdigital.ro sau office@xdigital.ro
    mersi

    RASPUNS: Fiind inca secret pentru ca e brevet in vanzare, nu stim inca amanunte. Daca esti interesat si adresa de mail e valida pot sa-ti trimit mai multe variante existente pe net. In principiu inca din 1944 nemtii foloseau injectia de apa pentru a economisi combustibilii, deci ca functionalitate e viabil, dar despre fiabilitate sunt mai putine date.

  5. antikgb said

    masina merge fara bani multi http://www.thejoecell.com/Links.html

  6. vasi said

    cine are scheme sau “bobine” sau cum sa reproduci una la scara mai mica… sunt foarte curios daca se poate “aprinde” ceva.

    FELICITARI PT SITE SI SANATATE CA E MAI BUNA DECAT TOATE!

  7. vasi said

    ah, e vorba de bobinele TESLA

  8. Darie said

    Motorul cu apa al lui Mihai Rusetel este o gogomanie! Cititi brevetul de aici: ( http://bd.osim.ro/pdf/116000-/116400-/116426.pdf ). Chiar si un elev de clasa a zecea poate vedea clar ca Rusetel descrie un simplu motor cu abur, prost si necompetitiv economic.

  9. Stefan said

    Eroare: Combustibilul nu este apa. Apa este doar un fluid motor. Intra apa, iese apa – in alta stare de agregare. Nu se precizeaza ce combustibil e folosit. Pentru a transforma 1 kg de apa lichida in vapori este nevoie de 540 kcal. Poate “o banală baterie de maşină” sa produca aceasta energie? Sau a fost inventat un perpetuum mobile?

  10. stan said

    am pus bazele teoretice a unui motor extrem de simplu care nu consuma absolut nimic -nici macar apa sau aier -are poluare zero -nu emite caldura -si are functionare nelimitata-uzura cu 70 la suta mai mica fata de un motor existent-un motor de aprox 50 kg poate produce 220 curent continu cu poluare zero-
    —Caut un partener dintre cei ce au mai lucrat la inventii asemanatoare ptr a produce un prototip si il vom lasa pe masa OTV-ului sa functioneze in direct vreo 60 de zile fara a consuma nimic inventia este valabila ptr orce domeniu inclusiv ptr autoturisme se reduce consumul de orice tip de conbustibili la nivel mondial cu peste 50 la suta

  11. vasile said

    lasa-mi un nr de tel sa te contactez

  12. Valy said

    sunt valy si m-a placut sa aflu ca noi romini reusim sa facem cava pt tot globu dar totusi eu zic ca ne ducem prea la inventii sofisticate si costoase atita timp cit in realitate avem un simplu principiu de functionara mult mai simplu decit cele care le vedem pe youtube sau ect. cum ar fi motoru cu apa, macneti sau aer …. Eu nu sunt fizician dar am reusit sa creez un motor cu dimensiuni normale (ex.cum ar fi un motor de 1600 ccm) care poate dezvolta o putere cu pina la 60%mai mult decit un motor de aceste dimesiuni.si automat toate celelalte tipuri de inventie vor cadea pt stiti cum e ca ce e mai bun ramine. Acest motor a fost creat provizoriu din plastic pt ai testa capacitatile la costuri reduse si urmeaza sa fie creat primul prototip revolutiona de pe aceasta planeta.acesta poate fi folosit pt masini auto, cu o totala grafica de functionare. Subliniez ca acest motor nu solicita nici un fel de sursa de energie.
    intrebare: e cineva disponibil sa ma ajute pt construirea acestuia si brevetare?si pe lista brevetului va fi trecut cu procentaj de 50%

    R: Ma simt responsabil fata de ceilalti vizitatori si iti solicit sa dai anumite detalii pertinente pentru a nu trece acest subiect serios in derizoriu de genul perpetuum mobile care deocamdata este o utopie. Si mai ales oferta ta sa nu aiba ganduri necurate pentru ca IP-ul tau il am.

  13. Charlotte said

    Bre nea Stane, perpetum mobile a lu matale alah.. are pedale ?

  14. Marin P. said

    Stimati domnii si eu sustin teoretic ca am rezolvat problema obtineri energiei electrice,dorinta mea este tot de a demonstra practic.Am inventat Girohidrodina-Universala.Sper ca cineva ne va contacta,relizarea unor machete functionabile costa foarte putin insa trebuie o conventie scrisa deoarece profitul este enorm.Pot fi contactat la telefon o720 844 556

  15. mihai said

    in anii 70 la tvr era o emisiune a lui andrei bacalu intitulata orizont tehnico stiintific in cadrul careia a fost prezentat primul motor cu apa brevetat in australia consuma 1 litru de apa la 100 de km deoarece recupera si vaporii de apa rezultati in urma arderii motorul masinii nu se modifica totul avea la baza o pila atomica ce descompunea apa in h si o2 bine inteles ca si becul ce nu se arde ,aplicatiile teoriei sonicitatii care pot echipa o masina cu un motor de 10 cai dar care la roata motrica sa aiba 90, totul s-a ingropat cine nu e interesat de arhivele o.s.i.m?americanii au cumparat brevetul pt. pilele carpen montate pe apollo

  16. [...] [25] energienaturala.wordpress.com/2008/04/28/motorul-cu-apa-inventie-romaneasca-update/ [...]

  17. [...] [25] energienaturala.wordpress.com/2008/04/28/motorul-cu-apa-inventie-romaneasca-update/ [...]

  18. Razvan said

    Citest si ma crucesc. Orice motor are la baza transformarea unei anumite energii in energie mecanica, de miscare. Exista multe motoare, cele mai simple sunt cu aer comprimat, cu combustie (ard ceva, si folosesc caldura rezultata dupa ce o transforma in presiune) si motoare electrice. Ce este important la un motor este randamentul, adica raportul dintre energie mecanica produsa si energia “teoretica” folosita. De exemplu sa zicem ca un motor are 10 litrii de benzina si oxigen (producand bioxid de carbon) timp in care el ofera 100Kwh (3600KJ) de energie. Energia celor 10 litrii de benzia se calculeaza dupa metode chimice, ca fiind energia produsa de reactia de ardere, sa presupunem ca rezulta 200Kwh, asta inseamna ca randamentul motorului este de 50%.

    Puterea motorului este cantitatea de energie rezultata in intervalul de timp (masurata in J/s sau Watt). Aceasi cantitate de energie poate fi produsa de orice motor, doar ca motoarele puternice dau aceeasi energie mai repede. Puterea nu are nimic de-a face cu randamentul.

    In zilele noastre, randamentul motorului Otto cu benzina este 30-45%. Cred ca ar insemna o revolutie pentru industia auto chiar si constructia unui motor cu un randament de 60-80% ar fi o descoperire colosala. Idei ar fi, de exemplu colectarea caldurii reziduale, insa apar problemele de crestere a masei, care implica cresterea puterii motorului, deci implicit a consumului.

    Realizarea unui motor cu randament de 100% sau mai mare este in contradictie cu principiul conservarii energiei. Daca principiul asta va fi vreodata infirmat, cred ca intai o va face un fizician teoretician, si apoi un mecanic il va aplica practic, si nu invers. Infirmarea principiului cred ca ar aduce premiul Nobel.

    Motoarele electrice au un randament de 80-90%. Problema lor in folosirea in industria auto este insa dificultatea de a stoca eficient energia electrica.

    Va exista un motor “eminamente” cu apa atunci cand se va descoperi o alta substanta, sa o numim “apenina”, care sa fie produsa din apa (in prezenta unui catalizator, cand se face o incantatie magica, sau daca cineva danseaza intr-un picior in jurul ei) si prin producerea ei sa se obtina energie. Un astfel de motor, va fi alimentat cu apa si va produce apenina. Apenina va avea nevoie de energie sa se transforme la loc in apa, asa cum bioxidul de carbon are nevoie de energie pentru a se transforma la loc in carbon si oxigen. Pentru moment nu cred ca exista o astfel de susbstanta, daca ar exista, natura ne-ar fi aratat-o de mult, tinand cont ca suntem inconjurati de apa. Motorul care foloseste apa si elimina aburi nu are cum sa produca energie mecanica, atata timp cat el consuma energie ca sa vaporizeze apa.

  19. mihai said

    ENERGIA POATE PRODUCE LUCRU MECANIC cam stranie afirmatia !!!daca ne uitam bine in jurul nostru vedem numai forme de energie concentrata care nu produc nici un lucru mecanic. un creion, un tv. un calculator, o paine, o bricheta, etc. toate sunt forme de energie concentrata. ce lucru mecanic produc? e adevarat ca in ele s-a inglobat un lucru mecanic care mentine forma energetica a obiectelor, dar inca nu avem posibilitatea sa recuperam acest lucru mecanic ! cel putin nu cu tehnologia actuala!daca miturile sunt adevarate se pare ca singura tehnologie viabila ar fi cea a atlantilor bazata pe energia cristalelor. noi suntem inca prea departe!!!!!!!!!!

  20. coloanadeinimi said

    Trebuie acceptat si progresat acest om cu caltati iesite din comn .
    Noi Romanii am trebui sa ne dam seama bine inainte de a deschide gura si sa ne gandim bine de 10 ori ce scoatem pe gura .
    E pacat sa ne jignim unii pe altii .
    Am observat ca zeci de mii de romani avem acest dar al imaginii si al inventiilor , poate ca ma insel ca noi romanii sa fim in numar de
    atatea cifre , eu stiam acum 10 , 15 Ani ca pe intreg mapamond erau inregistrate la OSIM nu mai stiu unde cu exactitate in numar de 800. 000
    de Romani inventatori .
    Eu sunt pentru ajutorul si incuarajarea persoanelor care au acest dar al inventiilor .
    Daca mi-a ajuta Dumnezeu sa pun in aplicare cele 110 modele designer Elicoptere militare pentru pompieri si sa-mi vina ingineri romani cu suflet
    bun , vom reusi noi Romanii sa aratam pentru a nu stiu cata oara ca In Romania se nasc genii , oameni cu mare talent .
    Ma voi stradui sa duc la indeplinire visul mai multor conationali , ma voi stradui sa arat cat mai mult si in bine imaginea noastra a Romanilor .
    Nu fac politica de inducerea in eroare a semenilor mei si nu rad de dvs , vorbesc foarte serios .

    coloanadeinimi.wordpress.com

    Sper ca pana de craciun sa mai bag pe acest blog inca opt modele Elicoptere de gandire personala ( transfigurari artistice )

    Noi Romanii nu trebuie sa ne jignim fiindca noi Romanii suntem inzestrati cu acest dar al ideilor .

  21. Stapanul said

    Mai, ei tot inventeaza dar nu se afla pentru diferite motive. Eu daca o sa inventez ceva de genul asta, va dau cuvantul meu ca o sa dau drumul la schitele complete pe net si oriunde, ca sa nu poata fi “uitate”. Concluzia: acesti inventatori ori sunt mincinosi si nu au inventat nimic ori lacomi pentru ca prefera sa nu dea lumii aceste inventii fara sa castige ei multi bani. Mult mai probabil prima varianta.

  22. coloanadeinimi said

    Stapanului spus ,
    Nu inventeaza minciuni , si apoi bine face !
    Zici tu stapane sa dai tot pe net , eu nu sunt de acord cu asa ceva si apoi sa sti tu ca eu sunt de partea inventatorilor romani .
    Tu sti ca eu ma confrunt cu zeci de imbecili aici in Franta spunandu-m cum ca ei ar fi AUTORII .
    Cum sa dai totul pe net pe de-a moacale-a ?
    Nu voi face asda ceva , de ce boii sa ara si caii sa manance ? ! de ce ?
    Chiar si cu asistentul de la ADAGP am de a face mereu .
    De ce stapane sa dau totul lumii ca sa zica unii mai smecheri cu bani ca ei sunt autorii !
    Prostii din partea mea poate sa dea totul pe net !

  23. ion said

    Folosirea Hidrogenului si a Oxigenului, rezultate din descompunerea apei prin orice metoda, poate imbunatatii randamentul actualelor motoae termice, ceea ce ar fi deja un bun castigat, dar a gandi ca obtii energie de orice fel din nimic este, eventual, placuta pierdere de vreme. Oricum, orice idee, chiar si absurda sau aberanta, precum si orice comentariu aferent sunt untile pentru “gimnastica mintala”. Deci, dati inainte. Eu va “sprijin” cu fanteziile mele. Daca un este util, macar este pacut.

  24. ion said

    Folosirea Hidrogenului si a Oxigenului, rezultate din descompunerea apei prin orice metoda, poate imbunatatii randamentul actualelor motoae termice, ceea ce ar fi deja un bun castigat, dar a gandi ca obtii energie de orice fel din nimic este, eventual, placuta pierdere de vreme. Oricum, orice idee, chiar si absurda sau aberanta, precum si orice comentariu aferent sunt untile pentru “gimnastica mintala”. Deci, dati inainte. Eu va “sprijin” cu fanteziile mele. Daca un este util, macar este placut.

  25. pe saitul http://free-ennergy.blogspot.com/
    gasiti o echipa care lucreaza la realizarea unor proiecte din domeniul Free Energy in Bucuresti

  26. MemorialulDurerii said

    INTREGUL documentar “Memorialul durerii” poate fi acum vizionat ONLINE :

    Memorialul durerii DVD1 partea 1 – Primii partizani
    http://www.56.com/u94/v_NTc5Mjk3Nzk.html – Vizionare

    Memorialul durerii DVD1 partea 2 – Recurs in cazul Motrescu
    http://www.56.com/u12/v_NTc5MzAyMjU.html – Vizionare

    Memorialul durerii DVD1 partea 3 – Baietii din munti
    http://www.56.com/u87/v_NTc5MzAzMDA.html – Vizionare

    Memorialul durerii DVD2 partea 1- Mogos si Mazilu
    http://www.56.com/u85/v_NTc5MzA0NzQ.html – Vizionare

    Memorialul durerii DVD2 partea 2 – Studentii
    http://www.56.com/u29/v_NTc5MzA2ODI.html – Vizionare

    Memorialul durerii DVD2 partea 3 – Drumul spre Grecia duce la Jilava / Demonul din Calimara
    http://www.56.com/u12/v_NTc5MzA3NTM.html – Vizionare

    Memorialul durerii DVD3 partea 1 – Marea finanta, in process
    http://www.56.com/u80/v_NTc5MzA5MDk.html – Vizionare

    Memorialul durerii DVD3 partea 2 – Sa nu ne razbunati
    http://www.56.com/u19/v_NTc5MzEwMjQ.html – Vizionare

    Memorialul durerii DVD3 partea 3 – Experimentul Pitesti/Procesul elitelor politice
    http://www.56.com/u27/v_NTc5MzExMjA.html – Vizionare

    Memorialul durerii DVD4 partea 1 – Deportarea
    http://www.56.com/u91/v_NTc5MzEzNjA.html – Vizionare

    Memorialul durerii DVD4 partea 2 – Sistemul concentrationar/Noua academie
    http://www.56.com/u91/v_NTc5MzE0NDg.html – Vizionare

    Memorialul durerii DVD4 partea 3 – Drama bisericii greco-catolice
    http://www.56.com/u63/v_NTc5MzE1MDg.html – Vizionare

    Memorialul durerii DVD5 partea 1 – Cu dumnezeu in catacombe
    http://www.56.com/u26/v_NTc5MzE2NDc.html – Vizionare

    Memorialul durerii DVD5 partea 2 – Un spatiu insetat de libertate/Colectivizarea
    http://www.56.com/u94/v_NTc5MzE3MTU.html – Vizionare

    Memorialul durerii DVD5 partea 3 – Noaptea de inviere in minele de plumb
    http://www.56.com/u88/v_NTc5MzIwNjE.html – Vizionare

    Memorialul durerii DVD6 partea 1 – Lagarele din Balta Brailei
    http://www.56.com/u24/v_NTc5MzIxNzM.html – Vizionare

    Memorialul durerii DVD6 partea 2 – Voi stati si va uitati si pe Dunare curg cadavre
    http://www.56.com/u70/v_NTc5MzIzOTU.html – Vizionare

    Memorialul durerii DVD7 partea 1 – Viteaza din Nucsoara
    http://www.56.com/u49/v_NTc5MzI0NjI.html – Vizionare

    Memorialul durerii DVD7 partea 2 – Corneliu Coposu: un destin / Daca zidurile ar
    putea vorbi
    http://www.56.com/u98/v_NTc5Mzg5MzU.html – Vizionare

    Memorialul durerii DVD7 partea 3 – Povestea Anitei Nandris din Bucovina
    http://www.56.com/u53/v_NTc5Mzk1MDY.html – Vizionare

    Memorialul durerii DVD8 partea 1- Evadarile din gulag – Ion Ioanid, Tudor Greceanu
    http://www.56.com/u76/v_NTc5Mzk5Njk.html – Vizionare

    Memorialul durerii DVD8 partea 2 – Mosu / Paul Goma
    http://www.56.com/u84/v_NTc5NDAyNDE.html – Vizionare

    Memorialul durerii DVD8 partea 3 – Mosu / Paul Goma
    http://www.56.com/u25/v_NTc5NDA0NDY.html – Vizionare

    Memorialul durerii DVD9 partea 1- Totul despre 15 noiembrie 1987 / Doina Cornea
    http://www.56.com/u29/v_NTc5NDA4OTA.html – Vizionare

    Memorialul durerii DVD9 partea 2 – Un cetatean de onoare
    http://www.56.com/u27/v_NTc5NDExNTI.html – Vizionare

    Memorialul durerii DVD10 partea 1- Gheorghe Ursu
    http://www.56.com/u36/v_NTc5NDEzMzc.html – Vizionare

    Memorialul durerii DVD10 partea 2 – Un ziar de la Bucuresti la Washington
    http://www.56.com/u19/v_NTc5NDE1ODQ.html – Vizionare

  27. diodor said

    pana una alta…numai vietuitoarele(inclusiv oamenii) folosesc apa si…normal ca merg sau pasesc,sau alearga…etc
    alt motor cu apa mai bun si cu un asa randament zu ca nu am vazut. Ideea motorului cu apa e veche de cand ii lumea.Prima moara…tot motor cu apa se numeste,hidrocentralele…etc

  28. Paul said

    Faza este ca motorului ii trebuie combustibil fosil ca sa ajunga la temaperatura de incandescenta, chiar daca o singura componenta este incalzita. Faza este ca acel cobustibil fosil va fi ori foarte potent, ori in cantitate foarte mare! Mai bine cu masinile electrice asu cu cele hibrid Otto-electrice sau Atkinson-electrice (daca motorul termic functioneaza pe principiul Atkinson)! Motorul asta nu prea da randament!

  29. george said

    geonylove este id meu cautama si vorbim despre motorul acela eu momentan lucrez la alimentarea motorului de benzina cu apa adica electoliza ei da intanpin probleme pt ca mi se schimba culoarea apei

  30. viorel grecu said

    bun articolul !

  31. lascu ilie said

    nu renuntati la ideeile voastre orcat de banale ar parea,toata tehnologia decare dispunem an ziua de azi au can anceput IDEEA ,noi romani suntem oameni inteligenti dar foarte multi dintre noi renunta foarte usor la primul obstacol antalnit,chiar daca uni din voi zic NU SE POATE ,voi nu renuntati ,va veni ziua cand vom avea un presedinte interesat si de sectorul inventilor si atunci si pana atunci cativa dintre voi vor avea ce oferi lumi .ideeile voastre schimba lumea nu renuntati la ele.

  32. sabin said

    INVENTATORII AU NEVOIE DE UN CONDUCATOR AL LOR,SEPARAT DE ORICE INTERES MATERIAL.PRIMA REGULA ,ASTA SA FIE….
    EU SUNT ARTIST,grafician pictor….. CU MULTA IMAGINATIE..dar mi-as concentra imaginatia si talentul catre inventii nu stiu chimie,dar am o viziune 3d in spatiu f buna,numai ca oamenii din jurul meu nu sunt pasionati de lucruri marete,..inventiile ar trebui sa aiba un nucleu de conservare preventiva,tot ce inseamna inventii de maxim interes,trebuie sa ramana in interiorul tarii respective,asta pentru ca traim intr-o lume condusa de masoni,pana nu isi satisfac gandurile sataniste,lumea va fi sortita esecului,dar dupa orice dezastru urmeaza curatenia ,va fi si o zi cand lumea va fi ce trebuie sa fie…UMANA si nu ANIMALA! ……..optiunea a doua …este sa dati gratis planurile cu tot cu materialele necesare pentru realizarea inventiilor…asa va garantez ca veti distruge acest monopol global…ASA DATI NASTERE EFECTULUI DE BUMERANG-CE VRETI SA AVETI FARA RESTRCITI DATI GRATIS…DECI SE VA INTOARCE LA VOI EXACT CE VRETI exp:motorul pe apa,la o scara larga de utilizare…acesta este efectul BUMERANGULUI!!!

  33. sabin said

    Restrictii*
    AU INVENTAT INTERNETUL,prin EL,timpul capata o multiplicare de secunde minute ore…o viata de om de 50 de ani,prin miljoacele de informare si transmitere de informatii….e ca si cum ar traii 100 de ani,daca am socotii timpul necesar pentru a primii si transmite informatii si nu numai…

  34. seba said

    Contactati-ma la mess sebibojan va spun (imartasesc )electroliza mea ..produce h si o2 ,,h merge la motor iar o2 ,ce am foarte mult obtin printr-un motor slk (stirling)energie sau rotatii enorme de necontrolat :peste 4-5 mii rot/sec;-numai utilizand o2==pot crea curent continuu printr-un invertor.Sau pot trimite direct la motor aceste rotatii,,,Dar va rog sa ma ajutati cu vreo idee ca nu pot controla cele turatii + pe deasupra motorul pe h direct.Orice idee e binevenita!!!!

  35. Popescu Traian said

    Cum puteți crede asemenea tâmpenii, n-ați învățat nimic la fizică la școală ??

  36. Ion Vlad said

    La Multi Ani cu sanatate si sperante reintregite tuturor celor care cred in izbanzile proprii!
    Il rog pe d-l Valy – cel ce si-a publicat articolul in 20 noiembrie, 2008,19:35 la 19:35, sa-mi dea adresa de E-mail: comunicati-mi-o la : bioinvent@personal.ro
    Eu sunt vicepresedintele unei asociatii non-profit si cu asta ma ocup: promovez inventii, de la stadiul de prototipare.
    Ion.

  37. Alecu Ioan said

    In atentia Domnului …. SEBA spus….. cu mess= sebibojan.
    Telefonul meu este -0763622395 si alecu_ioan@yahoo.com… Cred ca pot sa va ajut sa rezolvati problema pentru controlul turatiei.
    Cu stima, Ioan Alecu – inginer si inventator.

  38. Vio.R said

    Vio.R
    Ce ziceti dmv. domnilor;despre folosirea trasnetului in cilindru motoarelor cu ardere interna?rezulta temp.mari si transf.apei in H2 si O3(ozon).Daca santeti interesati mai vorbim.Nu trebuie decat 10% H2O(apa).

  39. Romy said

    Ati vazut vreodata flacara rezultata din arderea hidrogenului si oxigenului,rezultat in urma electrolizei apei? Comparati’o cu flacara rezultata in urma arderii benzinei. Cea din urma are putere calorica mai mica. In momentul in care arzi h si o intr’un motor clasic,explozia este mai puternica,de aici si randamentul mai ridicat. Toate astea in detrimentul temperaturii care creste exponential,odata cu uzura prematura a supapelor,segmentilor,pistoanelor.dupa aprox 10000-15000 km cu combustibil dual( benzina+ hho) motorul isi pierde compresia. Calculati singuri avantajele.

  40. www.danosul22@yahoocom said

    nu stiti nimikkkkkkkkkk……..

  41. calinescu gheorghe said

    FIECARE INVENTIE CARE FUNCTIONEAZA,ARE LA BAZA UN INVENTATOR-C ELE CARE NU FUNCTIONEAZA ARE LA BAZA PALAVRAGII.EU AM INVENTAT UN MOTOR CARE FUNCTIONEAZA CU APA IN REGIM STATIONAR,NU O CONSUMA,O RECICLEAZA,DARsuntem la mana latrailor DIN CAUZA LATRAILOR NU O BREVETEZ.Pacat ca societatea sta in loc si nu se beneficiaza de inventii imediat.

Lasă un răspuns

Completeaza detaliile de mai jos sau apasa click pe una din imagini pentru a te loga:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: